• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.221kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-114
  • Nr handlowy: 50000443
  • Kod EAN: 5906872014495
  • Drukuj
13,00 zł 10,57 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Szpilka głowicy długa silnika, gwintowana M12x1,75/M12x1,75, odpowiedzialna za dociągnięcie i stabilne mocowanie głowicy do bloku, montowana w górnej części silnika; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu
Szpilka głowicy długa stosowana w silniku Ursus C-330 zapewnia prawidłowe, równomierne dociśnięcie głowicy do bloku, co gwarantuje szczelność komory spalania i układu chłodzenia. Wykonana z wytrzymałej stali o wysokiej odporności na rozciąganie oraz temperaturę, zapewnia trwałość połączenia nawet przy dużych obciążeniach cieplnych.
Specyfikacja techniczna
Gwint: M12x1,75 (obie strony)
Długość całkowita: długa wersja szpilki głowicy
Materiał: stal wysokowytrzymała
Montaż: mocowanie głowicy do bloku silnika
Zastosowanie: połączenie śrubowe o wysokiej sile docisku
Właściwości: odporność na rozciąganie i odkształcenia

Numery katalogowe :
50000443

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka odporność na rozciąganie i temperaturę
– precyzyjnie wykonane gwinty zapewniające pewny docisk
– stabilne i trwałe mocowanie głowicy
– zgodność wymiarowa z oryginalnym układem
– odporność na korozję i długotrwałe obciążenia

Porada serwisowa
Przy montażu zawsze należy oczyścić gniazda gwintów w bloku oraz zastosować poprawny moment dokręcania nakrętek zgodnie z instrukcją serwisową. Zaleca się wymianę kompletu szpilek, jeśli którakolwiek wykazuje oznaki rozciągnięcia lub uszkodzenia gwintu.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– wycieki płynu chłodniczego spod głowicy
– przedmuchy spalin do układu chłodzenia
– spadek kompresji i nierówna praca silnika
– poluzowanie nakrętek na głowicy
– zniszczone lub wyrobione gwinty

Skutki zaniedbania wymiany
– nieszczelność komory spalania prowadząca do przegrzewania
– ryzyko pęknięcia głowicy lub uszkodzenia uszczelki
– utrata mocy i zwiększone zużycie paliwa
– poważne uszkodzenia silnika wymagające kosztownej naprawy

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE