Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Szpilka głowicy długa silnika, gwintowana M12x1,75/M12x1,75, odpowiedzialna za dociągnięcie i stabilne mocowanie głowicy do bloku, montowana w górnej części silnika; pasuje do Ursus C-330 Opis produktu Szpilka głowicy długa stosowana w silniku Ursus C-330 zapewnia prawidłowe, równomierne dociśnięcie głowicy do bloku, co gwarantuje szczelność komory spalania i układu chłodzenia. Wykonana z wytrzymałej stali o wysokiej odporności na rozciąganie oraz temperaturę, zapewnia trwałość połączenia nawet przy dużych obciążeniach cieplnych. Specyfikacja techniczna Gwint: M12x1,75 (obie strony) Długość całkowita: długa wersja szpilki głowicy Materiał: stal wysokowytrzymała Montaż: mocowanie głowicy do bloku silnika Zastosowanie: połączenie śrubowe o wysokiej sile docisku Właściwości: odporność na rozciąganie i odkształcenia
Numery katalogowe : 50000443
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na rozciąganie i temperaturę – precyzyjnie wykonane gwinty zapewniające pewny docisk – stabilne i trwałe mocowanie głowicy – zgodność wymiarowa z oryginalnym układem – odporność na korozję i długotrwałe obciążenia
Porada serwisowa Przy montażu zawsze należy oczyścić gniazda gwintów w bloku oraz zastosować poprawny moment dokręcania nakrętek zgodnie z instrukcją serwisową. Zaleca się wymianę kompletu szpilek, jeśli którakolwiek wykazuje oznaki rozciągnięcia lub uszkodzenia gwintu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki płynu chłodniczego spod głowicy – przedmuchy spalin do układu chłodzenia – spadek kompresji i nierówna praca silnika – poluzowanie nakrętek na głowicy – zniszczone lub wyrobione gwinty
Skutki zaniedbania wymiany – nieszczelność komory spalania prowadząca do przegrzewania – ryzyko pęknięcia głowicy lub uszkodzenia uszczelki – utrata mocy i zwiększone zużycie paliwa – poważne uszkodzenia silnika wymagające kosztownej naprawy