Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Szpilka dwustronna głowicy cylindrów do Ursus C-330, stalowa szpilka montażowa do mocowania głowicy silnika S-312C do bloku, zapewniająca równomierne dociśnięcie uszczelki i stabilną pracę jednostki
Opis produktu Szpilka głowicy do Ursus C-330 jest elementem łączącym głowicę silnika S-312C z blokiem, zapewniającym właściwy docisk uszczelki oraz stabilność całego układu. Wykonana z wysokowytrzymałej stali, odporna na rozciąganie i obciążenia cieplne, gwarantuje pewne i trwałe połączenie, co jest kluczowe dla utrzymania kompresji w cylindrach. Dzięki dwustronnemu gwintowi umożliwia dokładne osadzenie głowicy i równomierny rozkład sił.
Specyfikacja techniczna Materiał: stal konstrukcyjna hartowana Typ: szpilka dwustronna głowicy Gwint: M12x1,75 (obie strony) Długość całkowita: 165 mm Montaż: głowica silnika S-312C › blok silnika Funkcja: mocowanie głowicy i docisk uszczelki
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na rozciąganie i temperaturę – precyzyjnie wykonany gwint zapewniający pewne mocowanie – stabilne dociśnięcie uszczelki głowicy – odporność na odkształcenia pod wpływem obciążenia – pełna kompatybilność z oryginalną konstrukcją C-330
Porada serwisowa Przy montażu należy stosować komplet nowych nakrętek i podkładek, a gwinty posmarować lekkim olejem. Szpilki zaleca się dokręcać zgodnie z kolejnością i momentami przewidzianymi w instrukcji serwisowej, co zapewni prawidłowe przyleganie głowicy i równomierny docisk uszczelki.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – nieszczelność uszczelki głowicy – wycieki płynu chłodzącego lub oleju – spadek kompresji – luz na połączeniu głowicy z blokiem – uszkodzenia gwintu szpilki lub nakrętki
Skutki zaniedbania wymiany – przedmuchy między cylindrem a kanałami wodnymi – trwałe uszkodzenie uszczelki głowicy – ryzyko przegrzania silnika – możliwość odkształcenia głowicy – poważne uszkodzenie jednostki napędowej