• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.224kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-233
  • Nr handlowy: 50101501
  • Kod EAN: 5906872015171
  • Drukuj
13,20 zł 10,73 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Szpilka dwustronna głowicy cylindrów do Ursus C-330, stalowa szpilka montażowa do mocowania głowicy silnika S-312C do bloku, zapewniająca równomierne dociśnięcie uszczelki i stabilną pracę jednostki

Opis produktu
Szpilka głowicy do Ursus C-330 jest elementem łączącym głowicę silnika S-312C z blokiem, zapewniającym właściwy docisk uszczelki oraz stabilność całego układu. Wykonana z wysokowytrzymałej stali, odporna na rozciąganie i obciążenia cieplne, gwarantuje pewne i trwałe połączenie, co jest kluczowe dla utrzymania kompresji w cylindrach. Dzięki dwustronnemu gwintowi umożliwia dokładne osadzenie głowicy i równomierny rozkład sił.

Specyfikacja techniczna
Materiał: stal konstrukcyjna hartowana
Typ: szpilka dwustronna głowicy
Gwint: M12x1,75 (obie strony)
Długość całkowita: 165 mm
Montaż: głowica silnika S-312C › blok silnika
Funkcja: mocowanie głowicy i docisk uszczelki

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka odporność na rozciąganie i temperaturę
– precyzyjnie wykonany gwint zapewniający pewne mocowanie
– stabilne dociśnięcie uszczelki głowicy
– odporność na odkształcenia pod wpływem obciążenia
– pełna kompatybilność z oryginalną konstrukcją C-330

Porada serwisowa
Przy montażu należy stosować komplet nowych nakrętek i podkładek, a gwinty posmarować lekkim olejem. Szpilki zaleca się dokręcać zgodnie z kolejnością i momentami przewidzianymi w instrukcji serwisowej, co zapewni prawidłowe przyleganie głowicy i równomierny docisk uszczelki.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– nieszczelność uszczelki głowicy
– wycieki płynu chłodzącego lub oleju
– spadek kompresji
– luz na połączeniu głowicy z blokiem
– uszkodzenia gwintu szpilki lub nakrętki

Skutki zaniedbania wymiany
– przedmuchy między cylindrem a kanałami wodnymi
– trwałe uszkodzenie uszczelki głowicy
– ryzyko przegrzania silnika
– możliwość odkształcenia głowicy
– poważne uszkodzenie jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE