• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.083kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-154
  • Nr handlowy: 50001670, 42012067
  • Kod EAN: 5906872014761
  • Drukuj
13,00 zł 10,57 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Szpilka dwustronna M16 bloku silnika do mocowania osprzętu i elementów korpusu w sekcji bocznej oraz czołowej, zapewniająca stabilne skręcenie i właściwe ustalenie podzespołów; do Ursus C-330, C-330M
Opis produktu
Szpilka dwustronna M16 stosowana w bloku silnika Ursus C-330/C-330M, odpowiedzialna za mocowanie elementów osprzętu oraz utrzymanie stabilnej geometrii połączeń gwintowanych. Wykonana z wytrzymałej stali konstrukcyjnej, odpornej na rozciąganie i obciążenia udarowe występujące w pracy silnika.

Specyfikacja techniczna
– Gwint: M16 (dwustronny)
– Całkowita długość: zgodna z normą producenta
– Materiał: stal konstrukcyjna zahartowana
– Funkcja: mocowanie elementów do bloku silnika, utrzymanie osiowości połączeń
– Montaż: wkręcana w blok, druga strona przeznaczona pod nakrętkę

Numery katalogowe :
50001670

Zastosowanie, pasuje do
– ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C,
– ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C,

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka wytrzymałość na rozciąganie
– odporność na drgania i zmęczenie materiału
– stabilne i precyzyjne mocowanie osprzętu
– kompatybilność wymiarowa z oryginalnym blokiem
– odporność na korozję i warunki pracy silnika

Porada serwisowa
Przed montażem oczyścić gniazdo gwintu w bloku i zastosować odrobinę środka antyzatarciowego. Wkręcać do momentu lekkiego oporu, bez nadmiernej siły. Po złożeniu zaleca się kontrolę momentów dokręcania nakrętek zgodnie z instrukcją serwisową Ursus.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– wyrobiony lub zniszczony gwint
– niedokładne dociągnięcie mocowanych elementów
– wycieki oleju w miejscach styku
– luzy prowadzące do wibracji osprzętu

Skutki zaniedbania wymiany
– ryzyko pęknięcia szpilki i awarii osprzętu
– nieszczelności w miejscach mocowań
– rozregulowanie współpracujących podzespołów
– możliwość poważnego uszkodzenia bloku silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE