Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Szpilka dwustronna M16 bloku silnika do mocowania osprzętu i elementów korpusu w sekcji bocznej oraz czołowej, zapewniająca stabilne skręcenie i właściwe ustalenie podzespołów; do Ursus C-330, C-330M Opis produktu Szpilka dwustronna M16 stosowana w bloku silnika Ursus C-330/C-330M, odpowiedzialna za mocowanie elementów osprzętu oraz utrzymanie stabilnej geometrii połączeń gwintowanych. Wykonana z wytrzymałej stali konstrukcyjnej, odpornej na rozciąganie i obciążenia udarowe występujące w pracy silnika.
Specyfikacja techniczna – Gwint: M16 (dwustronny) – Całkowita długość: zgodna z normą producenta – Materiał: stal konstrukcyjna zahartowana – Funkcja: mocowanie elementów do bloku silnika, utrzymanie osiowości połączeń – Montaż: wkręcana w blok, druga strona przeznaczona pod nakrętkę
Numery katalogowe : 50001670
Zastosowanie, pasuje do – ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, – ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C,
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka wytrzymałość na rozciąganie – odporność na drgania i zmęczenie materiału – stabilne i precyzyjne mocowanie osprzętu – kompatybilność wymiarowa z oryginalnym blokiem – odporność na korozję i warunki pracy silnika
Porada serwisowa Przed montażem oczyścić gniazdo gwintu w bloku i zastosować odrobinę środka antyzatarciowego. Wkręcać do momentu lekkiego oporu, bez nadmiernej siły. Po złożeniu zaleca się kontrolę momentów dokręcania nakrętek zgodnie z instrukcją serwisową Ursus.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wyrobiony lub zniszczony gwint – niedokładne dociągnięcie mocowanych elementów – wycieki oleju w miejscach styku – luzy prowadzące do wibracji osprzętu
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko pęknięcia szpilki i awarii osprzętu – nieszczelności w miejscach mocowań – rozregulowanie współpracujących podzespołów – możliwość poważnego uszkodzenia bloku silnika