• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.056kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: ZE24-219
  • Nr handlowy: 78006013, 78.006.013
  • Kod EAN: 5906872126266
  • Drukuj
48,00 zł 39,02 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZETOR to marka firmy Zetor Tractors a.s. – czeskiego producenta ciągników rolniczych, członka słowackiego HTC holding.

Zetor Tractors a.s. jest właścicielem czeskich firm: ZETOR KOVÁRNA, s.r.o., Zetor Havlíčkův Brod, a.s., oraz zagranicznych: Zetor Deutschland GmbH, Zetor Tractors Ireland Limited, Zetor UK Limited, ZETOR FRANCE Sarl, Zetor Polska Sp.z o.o., Zetor North America Inc., ZETOR Slovensko, s.r.o.

Pod marką ZETOR prezentowane są produkty oryginalne firmy ZETOR dystrybuowane przez jej przedstawicielstwo w Polsce tj. ZETOR Polska zlokalizowane w Kaliszu w województwie wielkopolskim.
Opis produktu

Opis produktu

Opis produktu
Świeca żarowa stosowana w silnikach wysokoprężnych Zetor. Odpowiada za podgrzewanie komory wstępnej podczas rozruchu, co ułatwia uruchamianie zimnego silnika. Konstrukcja odporna na wysoką temperaturę zapewnia niezawodne działanie w trudnych warunkach polowych.

Specyfikacja techniczna
– Napięcie pracy: 12V
– Typ: świeca żarowa do komory wstępnej
– Montaż: głowica cylindra, gwint wkręcany
– Materiał: stal żaroodporna
– Funkcja: podgrzewanie powietrza w komorze spalania przed rozruchem

Numery katalogowe (zamienniki):
78006013

Zastosowanie, pasuje do
– Zetor 7520, 7540, 8520, 8540, 9520, 9540, 10540
– Zetor Proxima (wszystkie serie: CL, Plus, Power)
– Zetor Forterra (standard, HSX, HD)

Zalety produktu
– szybkie nagrzewanie i pewny rozruch zimnego silnika
– wysoka odporność na temperaturę i ciśnienie
– długotrwała praca bez utraty parametrów
– bezproblemowy montaż w miejsce oryginalnych świec
– pełna zgodność z układem rozruchowym Zetor

Porada serwisowa
Wymieniaj świece kompletami, aby zapewnić równą pracę wszystkich cylindrów. Przed montażem oczyść gniazdo w głowicy. Nie dokręcaj nadmiernie — stosuj moment zgodny z instrukcją serwisową, aby uniknąć uszkodzenia gwintu.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– trudny rozruch zimnego silnika
– nierówna praca po odpaleniu
– wzmożone dymienie po starcie
– brak reakcji kontrolki grzania

Skutki zaniedbania wymiany
– znacznie utrudniony rozruch w niskich temperaturach
– ryzyko przegrzania rozrusznika
– większe zużycie akumulatora
– możliwość uszkodzenia układu wtryskowego wskutek długiego kręcenia

Dane techniczne

Dane techniczne

Zamienniki
POLECANE