Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Ssak pompy oleju silnika z koszem siatkowym i króćcem montażowym, odpowiedzialny za pobór oleju z misy i podawanie go do pompy smarowania; pasuje do Ursus C-330
OPIS PRODUKTU Ssak pompy oleju to element układu smarowania odpowiedzialny za pobieranie oleju z misy silnika i doprowadzanie go do pompy. Wyposażony jest w stalowy kosz siatkowy, który zatrzymuje większe zanieczyszczenia i chroni pompę przed uszkodzeniem. Konstrukcja została wykonana z odpornej na drgania i korozję stali, zapewniając stabilny przepływ oleju.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA Typ: ssak pompy oleju silnika Kosz: stalowa siatka filtracyjna Montaż: dwupunktowy, do pompy oleju Materiał: stal konstrukcyjna Funkcja: pobór oleju z misy i zabezpieczenie pompy przed zanieczyszczeniami
NUMERY KATALOGOWE : 42061020, 4206/10-20
ZASTOSOWANIE, PASUJE DO ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ZALETY PRODUKTU – skuteczna filtracja dzięki gęstej stalowej siatce – wysoka odporność na odkształcenia i korozję – stabilny pobór oleju w każdych warunkach pracy – pełna zgodność montażowa z oryginalną pompą – trwała konstrukcja odporna na drgania silnika
PORADA SERWISOWA Podczas montażu należy dokładnie oczyścić miskę olejową oraz sprawdzić drożność kanałów smarowania. Zaleca się kontrolę kosza ssaka przy każdej wymianie oleju — zapchanie siatki może powodować spadek ciśnienia. Śruby mocujące należy dokręcać równomiernie, aby uniknąć nieszczelności.
OBJAWY USZKODZENIA LUB ZUŻYCIA – spadki ciśnienia oleju na ciepłym silniku – zapalanie się kontrolki ciśnienia – hałas pracy pompy oleju – trudności z rozruchem po dłuższym postoju – zanieczyszczenia lub osady na siatce ssaka
SKUTKI ZANIEDBANIA WYMIANY – ryzyko zatarcia pompy oleju – uszkodzenie panewek wału korbowego – spadek ciśnienia i niewystarczające smarowanie silnika – możliwość poważnej awarii jednostki napędowej