Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Śruba wspornika dźwigienek zaworowych M10x1,5/M10x1,5, stalowa, odpowiedzialna za mocowanie osi klawiatury zaworowej do głowicy oraz utrzymanie stabilnej pracy układu rozrządu; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Śruba wspornika dźwigienek zaworowych do Ursus C-330 mocuje oś klawiatury zaworowej do głowicy silnika, zapewniając właściwe ustawienie i stabilną pracę dźwigni zaworowych. Wykonana jest z wysokowytrzymałej stali hartowanej, odpornej na rozciąganie, temperaturę oraz wielokrotne obciążenia dynamiczne układu rozrządu.
Specyfikacja techniczna Gwint: M10x1,5 (obie strony) Materiał: stal hartowana Montaż: mocowanie wspornika klawiatury zaworowej do głowicy Funkcja: stabilizacja osi klawiatury i dźwigienek zaworowych Cechy: wysoka wytrzymałość, precyzyjne gwinty, odporność na odkształcenia
Numery katalogowe : 50001170
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – stabilne mocowanie klawiatury zaworowej – wysoka odporność na obciążenia cieplne i mechaniczne – precyzyjnie wykonany gwint zapewniający pewny montaż – długotrwała eksploatacja bez odkształceń – pełna zgodność wymiarowa z oryginalnym elementem
Porada serwisowa Podczas montażu należy oczyścić gwinty w głowicy oraz upewnić się, że śruba wkręca się lekko i bez oporów. Śruby wspornika należy dokręcać równomiernie, aby zapobiec skrzywieniu osi klawiatury. Po regulacji luzów zaworowych warto ponownie sprawdzić stabilność mocowania.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – luzy na klawiaturze zaworowej – nierówna praca silnika – stukanie dźwigienek przy wyższych obrotach – uszkodzenia gwintu lub trudność w regulacji – przesunięcie osi klawiatury
Skutki zaniedbania wymiany – niewłaściwa praca zaworów i utrata kompresji – przyspieszone zużycie dźwigienek i popychaczy – hałas oraz nadmierne drgania głowicy – ryzyko uszkodzenia gwintów w głowicy – możliwość poważnej awarii rozrządu wymagającej kosztownej naprawy