PRODUKT STANDARD reprezentuje produkty, które zostały zaprojektowane w celu spełnienia podstawowych jakościowo wymagań rynku i specyficznych potrzeb klienta w swoim zakresie przeznaczenia.
Charakteryzują się nienagannym wykonaniem i długą żywotnością co zostało sprawdzone i udowodnione w praktyce.
Opis produktu
Opis produktu
Śruba mocująca obudowę koła zamachowego stalowa utwardzana do przykręcania obudowy sprzęgła do bloku silnika, odpowiedzialna za stabilne osadzenie zespołu napędowego; pasuje do Ursus C-330
OPIS PRODUKTU Śruba obudowy koła zamachowego odpowiada za mocowanie obudowy sprzęgła do bloku silnika, zapewniając sztywność oraz prawidłowe ustawienie całego zespołu napędowego. Wykonana ze stali utwardzanej, odporna na rozciąganie i drgania generowane podczas pracy silnika. Element niezbędny przy remontach sprzęgła, demontażu skrzyni lub układu napędowego.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA Typ: śruba mocująca obudowę koła zamachowego Materiał: stal utwardzana Gwint: M10 x 1,5 Klasa wytrzymałości: 8.8 Zastosowanie: mocowanie obudowy sprzęgła do bloku silnika Lokalizacja montażu: tylna część bloku silnika
NUMERY KATALOGOWE: 50000220
ZASTOSOWANIE, PASUJE DO ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ZALETY PRODUKTU – wysoka wytrzymałość dzięki stali klasy 8.8 – odporność na drgania i odkształcenia podczas pracy silnika – precyzyjny gwint zapewnia pewne dokręcenie – pełna zgodność wymiarowa z blokiem i obudową sprzęgła C-330 – stabilne mocowanie minimalizujące ryzyko nieszczelności i przesunięć
PORADA SERWISOWA Przed montażem należy oczyścić gwinty w obudowie oraz użyć podkładek sprężynujących. Śruby dokręcać krzyżowo z zachowaniem równomiernego docisku. Przy pracach remontowych zaleca się montaż nowych śrub, ponieważ stare mogą być rozciągnięte.
OBJAWY USZKODZENIA LUB ZUŻYCIA – luz obudowy sprzęgła lub wycieki oleju w miejscu styku – trudności z utrzymaniem osiowości skrzyni i silnika – uszkodzenia gwintu lub niepełne dociągnięcie – stuki z tylnej części silnika podczas pracy – częste luzowanie śrub
SKUTKI ZANIEDBANIA WYMIANY – uszkodzenie obudowy sprzęgła lub pęknięcie kołnierza – niewspółosiowość skrzyni i silnika prowadząca do awarii łożysk – zwiększone drgania i ryzyko rozszczelnienia układu – możliwość poważnej awarii układu napędowego