Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Śruba korbowodu do Ursus C-330, hartowana śruba mocująca pokrywę stopy korbowodu w silniku S-312C zapewniająca pewne i trwałe połączenie układu korbowo–tłokowego podczas pracy
Opis produktu Śruba korbowodu do Ursus C-330 stosowana jest do mocowania pokrywy stopy korbowodu w silniku S-312C. Wykonana z wytrzymałej, hartowanej stali konstrukcyjnej, odpornej na obciążenia dynamiczne oraz wysokie ciśnienia powstające w układzie korbowym. Precyzyjny gwint oraz odpowiednia klasa wytrzymałości zapewniają pewne dokręcenie i stabilność połączenia.
Specyfikacja techniczna Materiał: stal hartowana Typ: śruba mocująca pokrywę stopy korbowodu Gwint: M10 Długość całkowita: 65 mm Zastosowanie: układ korbowo–tłokowy silnika S-312C Funkcja: mocowanie pokrywy korbowodu i stabilizacja pracy wału korbowego
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka wytrzymałość na rozciąganie i zmęczenie materiału – precyzyjny gwint zapewniający pewne dokręcenie – odporność na drgania i obciążenia dynamiczne – idealne dopasowanie do oryginalnej stopy korbowodu – wysoka trwałość w warunkach pracy silnika
Porada serwisowa Śruby korbowodu należy zawsze dokręcać parami i wyłącznie zgodnie z zalecanym momentem z instrukcji serwisowej. Po montażu wskazana jest kontrola luzu stopy korbowodu oraz zastosowanie nowych nakrętek lub podkładek, jeśli przewiduje to konstrukcja.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – stukanie w okolicy korbowodu – luz na stopie korbowodu – deformacja gwintu lub wydłużenie śruby – nierówna praca silnika pod obciążeniem
Skutki zaniedbania wymiany – niebezpieczne rozluźnienie połączenia korbowodu – ryzyko urwania śruby i zniszczenia wału korbowego – poważne uszkodzenie całego silnika – kosztowna naprawa i długi przestój maszyny