Śruba koła zamachowego M12x1,25x35 do C-330 50005580 Produkt krajowy

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.045kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-204
  • Nr handlowy: 50005580
  • Kod EAN: 5906872015058
  • Drukuj
3,00 zł 2,44 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Śruba mocująca koło zamachowe M12x1,25x35 o podwyższonej wytrzymałości do Ursus C-330/C-330M, zapewniająca pewne i stabilne połączenie koła zamachowego z wałem korbowym silnika S-312C

Opis produktu
Śruba koła zamachowego M12x1,25x35 stosowana w Ursus C-330/C-330M służy do solidnego mocowania koła zamachowego do wału korbowego. Wykonana z wytrzymałej stali, odpornej na obciążenia skrętne i udarowe, gwarantuje stabilną pracę silnika oraz bezpieczne przenoszenie momentu obrotowego. Precyzyjny gwint zapewnia pewne dociągnięcie i odporność na luzowanie w czasie pracy.

Specyfikacja techniczna
– Typ: śruba mocująca koło zamachowe
– Wymiar: M12x1,25x35
– Materiał: stal o podwyższonej twardości
– Gwint: drobnozwojny M12x1,25
– Zastosowanie: mocowanie koła zamachowego do wału korbowego
– Montaż: połączenie krytyczne układu korbowego silnika S-312C

Numery katalogowe:
50005580

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka wytrzymałość na obciążenia dynamiczne
– drobnozwojny gwint zapewniający pewne i trwałe dokręcenie
– pełna zgodność wymiarowa z oryginalnym mocowaniem
– odporność na odkręcanie i rozciąganie
– trwałość nawet przy intensywnej pracy silnika

Porada serwisowa
Śruby koła zamachowego należy zawsze dokręcać momentem zgodnym z instrukcją serwisową i stosować je wyłącznie w kompletach. Zaleca się użycie preparatu zabezpieczającego gwint przed samoczynnym odkręceniem oraz ponowną kontrolę dokręcenia po pierwszych godzinach pracy.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– stuki lub wibracje z okolic sprzęgła
– luz koła zamachowego
– ślady rozciągnięcia lub uszkodzenia gwintu
– problemy z rozruchem i nierówna praca silnika

Skutki zaniedbania wymiany
– ryzyko poluzowania koła zamachowego
– uszkodzenie wału korbowego i piasty koła zamachowego
– niebezpieczne wibracje prowadzące do awarii układu sprzęgła
– możliwość poważnej awarii silnika wymagającej demontażu jednostki

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE