Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Śruba mocująca koło zamachowe M12x1,25x35 o podwyższonej wytrzymałości do Ursus C-330/C-330M, zapewniająca pewne i stabilne połączenie koła zamachowego z wałem korbowym silnika S-312C
Opis produktu Śruba koła zamachowego M12x1,25x35 stosowana w Ursus C-330/C-330M służy do solidnego mocowania koła zamachowego do wału korbowego. Wykonana z wytrzymałej stali, odpornej na obciążenia skrętne i udarowe, gwarantuje stabilną pracę silnika oraz bezpieczne przenoszenie momentu obrotowego. Precyzyjny gwint zapewnia pewne dociągnięcie i odporność na luzowanie w czasie pracy.
Specyfikacja techniczna – Typ: śruba mocująca koło zamachowe – Wymiar: M12x1,25x35 – Materiał: stal o podwyższonej twardości – Gwint: drobnozwojny M12x1,25 – Zastosowanie: mocowanie koła zamachowego do wału korbowego – Montaż: połączenie krytyczne układu korbowego silnika S-312C
Numery katalogowe: 50005580
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka wytrzymałość na obciążenia dynamiczne – drobnozwojny gwint zapewniający pewne i trwałe dokręcenie – pełna zgodność wymiarowa z oryginalnym mocowaniem – odporność na odkręcanie i rozciąganie – trwałość nawet przy intensywnej pracy silnika
Porada serwisowa Śruby koła zamachowego należy zawsze dokręcać momentem zgodnym z instrukcją serwisową i stosować je wyłącznie w kompletach. Zaleca się użycie preparatu zabezpieczającego gwint przed samoczynnym odkręceniem oraz ponowną kontrolę dokręcenia po pierwszych godzinach pracy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – stuki lub wibracje z okolic sprzęgła – luz koła zamachowego – ślady rozciągnięcia lub uszkodzenia gwintu – problemy z rozruchem i nierówna praca silnika
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko poluzowania koła zamachowego – uszkodzenie wału korbowego i piasty koła zamachowego – niebezpieczne wibracje prowadzące do awarii układu sprzęgła – możliwość poważnej awarii silnika wymagającej demontażu jednostki