Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Sprzęgło dekompresora mechaniczne, element sterujący układem odciążenia rozruchowego silnika, montowane w głowicy i współpracujące z wałkiem dekompresatora; pasuje do Ursus C-330 Opis produktu Sprzęgło dekompresora do Ursus C-330 odpowiada za przeniesienie ruchu z dźwigni sterującej na wałek dekompresatora, umożliwiając odciążenie cylindrów podczas rozruchu silnika. Wykonane z precyzyjnie obrabianej stali, zapewnia trwałe połączenie, odporność na zużycie oraz niezawodne działanie układu dekompresji. Specyfikacja techniczna Materiał: stal precyzyjnie obrabiana Typ części: sprzęgło układu dekompresatora Montaż: w głowicy silnika, współpraca z wałkiem dekompresatora Funkcja: przeniesienie ruchu sterującego do mechanizmu odciążenia rozruchowego Cechy: wysoka odporność na zużycie, dokładne dopasowanie wymiarowe
Numery katalogowe : 50000580
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – precyzyjna praca systemu dekompresji – zapewnia łatwiejszy rozruch silnika – odporne na intensywną eksploatację i naciski – solidna konstrukcja stalowa – zgodność wymiarowa z oryginalnym układem
Porada serwisowa Przy montażu należy dokładnie oczyścić gniazdo w głowicy oraz sprawdzić stan wałka dekompresatora. Sprzęgło powinno poruszać się lekko, bez oporów. Po montażu sprawdzić prawidłową współpracę z dźwignią sterującą i upewnić się, że mechanizm powraca płynnie do pozycji wyjściowej.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – trudny rozruch silnika mimo sprawnej instalacji elektrycznej – brak działania dźwigni dekompresatora – nadmierny luz lub zacinanie mechanizmu – wyrobione powierzchnie współpracy – głośna praca układu przy próbie rozruchu
Skutki zaniedbania wymiany – znacznie utrudniony rozruch, szczególnie w niskich temperaturach – ryzyko przeciążenia rozrusznika – szybsze zużycie akumulatora – możliwość uszkodzenia wałka dekompresatora – większe obciążenie mechaniczne całego układu rozruchowego