Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Sprężyna regulatora ciśnienia pompy olejowej silnika S-312C, utrzymująca właściwe ciśnienie smarowania poprzez docisk zaworu przelewowego, stal sprężynowa hartowana; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M Opis produktu: Sprężyna pompy olejowej odpowiada za utrzymanie stabilnego ciśnienia smarowania w silniku poprzez regulację pracy zaworu przelewowego. Odpowiedni docisk sprężyny zapobiega spadkom ciśnienia oleju, zapewnia właściwe smarowanie panewek i układu korbowego. Produkt krajowy wykonany z hartowanej stali sprężynowej gwarantuje wysoką trwałość i odporność na zmęczenie materiału.
Specyfikacja techniczna: – Typ: sprężyna regulatora ciśnienia pompy olejowej – Materiał: stal sprężynowa hartowana – Długość całkowita: zgodna z wymiarem fabrycznym C-330 – Zastosowanie: docisk zaworu przelewowego w pompie olejowej – Odporność: wysoka odporność na temperaturę i odkształcenia
Numery katalogowe: 50103050
Zastosowanie, pasuje do: – ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry – ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – stabilna praca zaworu przelewowego – odporność na utratę sprężystości nawet przy wysokiej temperaturze oleju – wysoka dokładność wymiarowa – produkt krajowy – trwałe i pewne wykonanie – poprawa żywotności układu smarowania
Porada serwisowa: Podczas kontroli pompy olejowej należy zawsze sprawdzić długość i elastyczność sprężyny. W przypadku widocznego skrócenia lub osłabienia sprężystości należy wymienić ją na nową. Po montażu zaleca się pomiar ciśnienia oleju na zimnym i ciepłym silniku.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – niskie ciśnienie oleju – migotanie kontrolki smarowania na biegu jałowym – zwiększone zużycie panewek i wału korbowego – głośniejsza praca silnika – spadek mocy i wzrost temperatury pracy
Skutki zaniedbania wymiany: – ryzyko zatarcia silnika – nadmierne zużycie układu korbowego – niewłaściwe smarowanie przy wysokim obciążeniu – kosztowna awaria całej jednostki napędowej