• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.013kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-440
  • Nr handlowy: 50103050
  • Kod EAN: 5906872015881
  • Drukuj
4,00 zł 3,25 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Sprężyna regulatora ciśnienia pompy olejowej silnika S-312C, utrzymująca właściwe ciśnienie smarowania poprzez docisk zaworu przelewowego, stal sprężynowa hartowana; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M
Opis produktu:
Sprężyna pompy olejowej odpowiada za utrzymanie stabilnego ciśnienia smarowania w silniku poprzez regulację pracy zaworu przelewowego. Odpowiedni docisk sprężyny zapobiega spadkom ciśnienia oleju, zapewnia właściwe smarowanie panewek i układu korbowego. Produkt krajowy wykonany z hartowanej stali sprężynowej gwarantuje wysoką trwałość i odporność na zmęczenie materiału.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: sprężyna regulatora ciśnienia pompy olejowej
– Materiał: stal sprężynowa hartowana
– Długość całkowita: zgodna z wymiarem fabrycznym C-330
– Zastosowanie: docisk zaworu przelewowego w pompie olejowej
– Odporność: wysoka odporność na temperaturę i odkształcenia

Numery katalogowe:
50103050

Zastosowanie, pasuje do:
– ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
– ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka):
– stabilna praca zaworu przelewowego
– odporność na utratę sprężystości nawet przy wysokiej temperaturze oleju
– wysoka dokładność wymiarowa
– produkt krajowy – trwałe i pewne wykonanie
– poprawa żywotności układu smarowania

Porada serwisowa:
Podczas kontroli pompy olejowej należy zawsze sprawdzić długość i elastyczność sprężyny. W przypadku widocznego skrócenia lub osłabienia sprężystości należy wymienić ją na nową. Po montażu zaleca się pomiar ciśnienia oleju na zimnym i ciepłym silniku.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– niskie ciśnienie oleju
– migotanie kontrolki smarowania na biegu jałowym
– zwiększone zużycie panewek i wału korbowego
– głośniejsza praca silnika
– spadek mocy i wzrost temperatury pracy

Skutki zaniedbania wymiany:
– ryzyko zatarcia silnika
– nadmierne zużycie układu korbowego
– niewłaściwe smarowanie przy wysokim obciążeniu
– kosztowna awaria całej jednostki napędowej

Długość całkowita rozprężona: 80mm
Średnica zewnętrzna: 12mm
Średnica wewnętrzna: 9mm
Drut: 1,5mm

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE