• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.059kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-131
  • Nr handlowy: 50001091
  • Kod EAN: 5906872014587
  • Drukuj
5,50 zł 4,47 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Sprężyna głowicy zewnętrzna zaworu, stalowa sprężyna naciskowa odpowiadająca za domykanie zaworów w układzie rozrządu i utrzymanie prawidłowego luzu zaworowego, montowana na prowadnicy i talerzyku; pasuje do Ursus C-330

Opis produktu
Zewnętrzna sprężyna zaworowa do Ursus C-330 zapewnia prawidłowy docisk zaworu do gniazda, co gwarantuje szczelność komory spalania i poprawną pracę rozrządu. Wykonana ze stali sprężynowej o wysokiej wytrzymałości zmęczeniowej, odporna jest na wielokrotne cykle pracy i wysokie temperatury panujące w głowicy silnika.

Specyfikacja techniczna
Materiał: stal sprężynowa hartowana
Typ: sprężyna zewnętrzna zaworu (główna)
Montaż: między talerzykiem zaworu a głowicą silnika
Funkcja: domykanie zaworu ssącego i wydechowego
Cechy: wysoka sprężystość, odporność na temperaturę, stabilna praca przy obciążeniach

Numery katalogowe :
50001091

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– stabilne domykanie zaworów przy każdych obrotach
– wysoka odporność na zmęczenie materiału
– zapewnia prawidłowe fazowanie i kulturę pracy silnika
– zgodność wymiarowa z oryginalną sprężyną
– trwała konstrukcja odporna na przegrzanie

Porada serwisowa
Podczas wymiany sprężyn zaworowych należy zawsze sprawdzać stan talerzyków, zamków oraz prowadnic. Zaleca się wymianę kompletu sprężyn, aby uniknąć różnic w sile nacisku. Po montażu sprawdzić luz zaworowy i wyregulować go zgodnie z instrukcją.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– stukanie zaworów w głowicy
– nierówna praca silnika na biegu jałowym
– spadek kompresji i mocy
– trudności z odpalaniem
– zawór nie domyka się lub „pływa” przy wyższych obrotach

Skutki zaniedbania wymiany
– wypalenie gniazd lub samych zaworów
– utrata kompresji i mocy
– zwiększone dymienie silnika
– niebezpieczeństwo zderzenia zaworu z tłokiem
– konieczność kosztownego remontu głowicy lub całego silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE