Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Sprężyna głowicy zewnętrzna zaworu, stalowa sprężyna naciskowa odpowiadająca za domykanie zaworów w układzie rozrządu i utrzymanie prawidłowego luzu zaworowego, montowana na prowadnicy i talerzyku; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Zewnętrzna sprężyna zaworowa do Ursus C-330 zapewnia prawidłowy docisk zaworu do gniazda, co gwarantuje szczelność komory spalania i poprawną pracę rozrządu. Wykonana ze stali sprężynowej o wysokiej wytrzymałości zmęczeniowej, odporna jest na wielokrotne cykle pracy i wysokie temperatury panujące w głowicy silnika.
Specyfikacja techniczna Materiał: stal sprężynowa hartowana Typ: sprężyna zewnętrzna zaworu (główna) Montaż: między talerzykiem zaworu a głowicą silnika Funkcja: domykanie zaworu ssącego i wydechowego Cechy: wysoka sprężystość, odporność na temperaturę, stabilna praca przy obciążeniach
Numery katalogowe : 50001091
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – stabilne domykanie zaworów przy każdych obrotach – wysoka odporność na zmęczenie materiału – zapewnia prawidłowe fazowanie i kulturę pracy silnika – zgodność wymiarowa z oryginalną sprężyną – trwała konstrukcja odporna na przegrzanie
Porada serwisowa Podczas wymiany sprężyn zaworowych należy zawsze sprawdzać stan talerzyków, zamków oraz prowadnic. Zaleca się wymianę kompletu sprężyn, aby uniknąć różnic w sile nacisku. Po montażu sprawdzić luz zaworowy i wyregulować go zgodnie z instrukcją.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – stukanie zaworów w głowicy – nierówna praca silnika na biegu jałowym – spadek kompresji i mocy – trudności z odpalaniem – zawór nie domyka się lub „pływa” przy wyższych obrotach
Skutki zaniedbania wymiany – wypalenie gniazd lub samych zaworów – utrata kompresji i mocy – zwiększone dymienie silnika – niebezpieczeństwo zderzenia zaworu z tłokiem – konieczność kosztownego remontu głowicy lub całego silnika