• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.028kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-142
  • Nr handlowy: 50001341
  • Kod EAN: 5906872014662
  • Drukuj
4,00 zł 3,25 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Sprężyna głowicy wewnętrzna zaworu, stalowa sprężyna pomocnicza odpowiadająca za dodatkowy docisk i stabilizację pracy zaworów w układzie rozrządu, montowana wewnątrz sprężyny zewnętrznej; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu
Wewnętrzna sprężyna głowicy do Ursus C-330 pracuje razem ze sprężyną zewnętrzną, zapewniając właściwe domykanie zaworów oraz stabilność ich pracy przy wysokich obrotach silnika. Wykonana ze stali sprężynowej o wysokiej odporności na zmęczenie, wytrzymuje intensywne cykle pracy i temperatury panujące w głowicy.

Specyfikacja techniczna
Materiał: stal sprężynowa hartowana
Typ: sprężyna głowicy wewnętrzna
Montaż: wewnątrz sprężyny zewnętrznej, między talerzykiem a głowicą
Funkcja: wspomaganie docisku zaworu i stabilizacja pracy rozrządu
Cechy: wysoka sprężystość, odporność na temperaturę, precyzyjna charakterystyka pracy

Numery katalogowe :50001341
Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– zapewnia stabilną pracę zaworów przy wysokich obrotach
– wysoka odporność na zmęczenie materiału
– precyzyjne utrzymanie właściwego docisku zaworu
– długotrwała i niezawodna praca
– pełna zgodność wymiarowa z oryginałem

Porada serwisowa
Sprężyny wewnętrzne i zewnętrzne należy wymieniać parami, aby uniknąć nierównomiernego docisku zaworów. Podczas montażu warto sprawdzić stan talerzyków, zamków zaworowych oraz prowadnic. Luz zaworowy należy regulować po złożeniu całego mechanizmu.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– stukanie w głowicy
– „pływanie” zaworów przy wyższych obrotach
– nierówna praca silnika na biegu jałowym
– spadek kompresji i mocy
– widoczne osłabienie sprężyny lub pęknięcie

Skutki zaniedbania wymiany
– niewłaściwe domykanie zaworów
– wypalanie gniazd i zaworów
– zwiększone spalanie i dymienie
– ryzyko poważnego uszkodzenia głowicy
– możliwość zderzenia zaworu z tłokiem i zniszczenia silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE