Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Sprężyna głowicy wewnętrzna zaworu, stalowa sprężyna pomocnicza odpowiadająca za dodatkowy docisk i stabilizację pracy zaworów w układzie rozrządu, montowana wewnątrz sprężyny zewnętrznej; pasuje do Ursus C-330 Opis produktu Wewnętrzna sprężyna głowicy do Ursus C-330 pracuje razem ze sprężyną zewnętrzną, zapewniając właściwe domykanie zaworów oraz stabilność ich pracy przy wysokich obrotach silnika. Wykonana ze stali sprężynowej o wysokiej odporności na zmęczenie, wytrzymuje intensywne cykle pracy i temperatury panujące w głowicy.
Specyfikacja techniczna Materiał: stal sprężynowa hartowana Typ: sprężyna głowicy wewnętrzna Montaż: wewnątrz sprężyny zewnętrznej, między talerzykiem a głowicą Funkcja: wspomaganie docisku zaworu i stabilizacja pracy rozrządu Cechy: wysoka sprężystość, odporność na temperaturę, precyzyjna charakterystyka pracy
Numery katalogowe :50001341 Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – zapewnia stabilną pracę zaworów przy wysokich obrotach – wysoka odporność na zmęczenie materiału – precyzyjne utrzymanie właściwego docisku zaworu – długotrwała i niezawodna praca – pełna zgodność wymiarowa z oryginałem
Porada serwisowa Sprężyny wewnętrzne i zewnętrzne należy wymieniać parami, aby uniknąć nierównomiernego docisku zaworów. Podczas montażu warto sprawdzić stan talerzyków, zamków zaworowych oraz prowadnic. Luz zaworowy należy regulować po złożeniu całego mechanizmu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – stukanie w głowicy – „pływanie” zaworów przy wyższych obrotach – nierówna praca silnika na biegu jałowym – spadek kompresji i mocy – widoczne osłabienie sprężyny lub pęknięcie
Skutki zaniedbania wymiany – niewłaściwe domykanie zaworów – wypalanie gniazd i zaworów – zwiększone spalanie i dymienie – ryzyko poważnego uszkodzenia głowicy – możliwość zderzenia zaworu z tłokiem i zniszczenia silnika