POLJET jest znaną na polskim rynku komponentów paliwowych marką, głównie za sprawą swoich sztandarowych produktów, którymi są końcówki rozpylaczy.
POLJET jest powszechnie cenionym i uznanym wytwórcą urządzeń do wtrysku paliwa stosowanych w motoryzacji.
Firma oferuje głównie wtryskiwacze, tłoki, dysze, zawory przepustowe, zestawy naprawcze, głowice hydrauliczne pomp wtryskowych stosowane w samochodach, maszynach budowlanych i ciągnikach rolniczych.
POLJET zapewnia produkty wysokiej jakości w przystępnych cenach co nie byłoby możliwe bez zespołu doświadczonych inżynierów, doskonałego systemu obróbki, wysokiego poziomu dbania o najmniejsze szczegóły i skutecznego system kontroli jakości.
Szeroka gama produktów, stała, gwarantowana, dobra jakość produkcji poparta certyfikacją ISO jest tym co firmie przynosi szacunek i powód do dumy.
Opis produktu
Opis produktu
Sekcja pompy wtryskowej typu FPE17A-7 POLJET z tłoczkiem precyzyjnym i gniazdem zaworowym, odpowiedzialna za dawkowanie oraz sprężanie paliwa w pompie wtryskowej P22-29A do Ursus C-330 – element układu wtryskowego
Opis produktu: Sekcja pompy wtryskowej FPE17A-7 to kluczowy element roboczy odpowiedzialny za precyzyjne dozowanie i sprężanie paliwa w pompie wtryskowej silnika Ursus C-330. Wykonana z hartowanej stali o wysokiej odporności na zużycie, zapewnia równomierną pracę obu cylindrów, stabilne ciśnienie wtrysku oraz poprawną charakterystykę dawki paliwa.
Specyfikacja techniczna: – Typ sekcji: FPE17A-7 – Średnica tłoczka: 7 mm – Zastosowanie: pompa wtryskowa P22-29A – Materiał: stal hartowana precyzyjna – Funkcja: sprężanie oraz dozowanie paliwa do wtrysków – Producent: POLJET
Numery katalogowe: FPE17A-7, 96010130
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – bardzo wysoka precyzja wykonania elementów tłoczących – odporność na zużycie dzięki hartowanej stali – pełna zgodność wymiarowa z oryginalną sekcją – stabilna dawka paliwa i równomierna praca silnika – poprawa rozruchu i parametru spalania
Porada serwisowa: Wymianę sekcji należy przeprowadzać w idealnie czystych warunkach, aby uniknąć uszkodzenia tłoczka. Po montażu obowiązkowa regulacja dawki paliwa na stanowisku probierczym oraz kontrola oleju w pompie. Przed montażem sprawdzić szczelność gniazda sekcji.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – trudny rozruch zimnego silnika – falowanie obrotów i nierówna praca – spadek mocy i zwiększone dymienie – zbyt mała lub niestabilna dawka paliwa – przelewanie lub cofanie paliwa w przewodach
Skutki zaniedbania wymiany: – przyspieszone zużycie pompy wtryskowej – nieprawidłowa dawka i nierównomierne spalanie – utrata mocy i zwiększone zużycie paliwa – możliwość unieruchomienia ciągnika podczas pracy