Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Rurka zlewna oleju z głowicy do bloku silnika S-312, stalowa, profilowana, odprowadzająca nadmiar oleju smarującego z komory dźwigienek zaworowych do skrzyni korbowej; pasuje do ciągników Ursus C-328 Opis produktu: Rurka zlewna odpowiada za prawidłowe odprowadzenie nadmiaru oleju z głowicy silnika S-312, kierując go z komory klawiatury z powrotem do bloku. Wykonana z rurki stalowej, precyzyjnie gięta i wyposażona w stożkowe końcówki zapewniające szczelność połączeń. Stabilna konstrukcja zapobiega przeciekom i umożliwia prawidłowy obieg oleju w układzie smarowania. Specyfikacja techniczna: – Typ elementu: rurka zlewna oleju z głowicy – Materiał: stal gięta, ocynkowana – Końcówki: stożkowe, zaciągane na złączkach – Funkcja: powrót oleju z głowicy do skrzyni korbowej – Montaż: górna część silnika S-312 (komora klawiatury) › blok silnika Numery katalogowe: 42150072
Zastosowanie, pasuje do: – ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – szczelne i trwałe połączenia dzięki stożkowym końcówkom – odporność na temperaturę i wibracje silnika – profilowanie zgodne z oryginałem – bez kolizji z innymi podzespołami – stabilny powrót oleju, poprawa smarowania – produkt krajowy – trwała i pewna jakość
Porada serwisowa: Podczas montażu sprawdzić drożność przewodu i stan gniazd w głowicy oraz bloku. Po zaciągnięciu końcówek uruchomić silnik i skontrolować ewentualne wycieki. Nie zginać rurki samodzielnie — może to spowodować mikro-pęknięcia i późniejsze nieszczelności.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki oleju na głowicy lub bloku – spadek poziomu oleju mimo braku dymienia – zabrudzenia olejowe wokół komory klawiatury – niedostateczne smarowanie górnej części silnika
Skutki zaniedbania wymiany: – niedostateczny obieg oleju, przyspieszone zużycie dźwigienek i popychaczy – ryzyko spadku ciśnienia oleju – większe zużycie silnika i możliwość zatarcia jego elementów – olejowe wycieki mogą powodować zabrudzenia i przegrzewanie podzespołów