POLJET jest znaną na polskim rynku komponentów paliwowych marką, głównie za sprawą swoich sztandarowych produktów, którymi są końcówki rozpylaczy.
POLJET jest powszechnie cenionym i uznanym wytwórcą urządzeń do wtrysku paliwa stosowanych w motoryzacji.
Firma oferuje głównie wtryskiwacze, tłoki, dysze, zawory przepustowe, zestawy naprawcze, głowice hydrauliczne pomp wtryskowych stosowane w samochodach, maszynach budowlanych i ciągnikach rolniczych.
POLJET zapewnia produkty wysokiej jakości w przystępnych cenach co nie byłoby możliwe bez zespołu doświadczonych inżynierów, doskonałego systemu obróbki, wysokiego poziomu dbania o najmniejsze szczegóły i skutecznego system kontroli jakości.
Szeroka gama produktów, stała, gwarantowana, dobra jakość produkcji poparta certyfikacją ISO jest tym co firmie przynosi szacunek i powód do dumy.
Opis produktu
Opis produktu
Rozpylacz wtryskiwacza typu D1Z1042 POLJET do silnika S-312C, precyzyjny element dawkujący paliwo w końcówce wtryskiwacza, stosowany w Ursus C-330 – kluczowy podzespół układu wtryskowego Opis produktu: Rozpylacz wtryskiwacza D1Z1042 jest elementem odpowiedzialnym za precyzyjne rozpylenie paliwa w komorze spalania, co zapewnia prawidłowy proces spalania i stabilną pracę silnika. Wykonany z wysokowytrzymałej, hartowanej stali, charakteryzuje się dużą odpornością na ciśnienie i zużycie. Produkt POLJET gwarantuje powtarzalność parametrów oraz zgodność z oryginalnymi wtryskiwaczami do Ursus C-330. Specyfikacja techniczna: – Typ rozpylacza: D1Z1042 – Średnica iglicy: 1,04 mm – Ciśnienie robocze: zgodne z wtryskiwaczami C-330 (155–165 bar) – Materiał: stal stopowa hartowana – Funkcja: rozpylenie paliwa w końcówce wtryskiwacza – Producent: POLJET
Numery katalogowe: 50004460, D1Z1042
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka precyzja rozpylania paliwa – długi czas pracy dzięki hartowanej stali – pełna zgodność wymiarowa z oryginałem – poprawa kultury pracy silnika i łatwiejszy rozruch – odporność na ciśnienia układu wtryskowego
Porada serwisowa: Przy wymianie rozpylacza zaleca się regulację ciśnienia otwarcia wtryskiwacza na stanowisku testowym. Montować tylko w idealnie czystych warunkach. Po instalacji kontrolować szczelność powrotu paliwa i równomierność pracy obu cylindrów.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – dymienie na czarno lub biało – nierówna praca silnika na wolnych obrotach – zwiększone zużycie paliwa – trudny rozruch na zimno – stukanie wtryskiwaczy lub przelewanie paliwa
Skutki zaniedbania wymiany: – spalanie niecałkowite i przegrzewanie silnika – spadek mocy i wyższe zużycie paliwa – szybsze zużycie tłoków i komory spalania – ryzyko uszkodzenia pompy wtryskowej