Wśród marek z naszej oferty nie mogło zabraknąć produktów czeskich producentów.
Marka PRODUKT CZESKI oznacza produkty wytworzone wyłącznie przez czeskich producentów.
Ogromne produkcyjne tradycje współpracy polsko-czeskiej wytworzyły w Czechach całkiem sporą ilość rodzimych producentów, którzy wciąż produkują rolnicze części zamienne.
Zarówno czeski ZETOR, jak i ciągniki serii URI i URII, których odpowiednikiem były ciągniki ciężkie ZM URSUS, rozpoczęły ogromną tradycję produkcyjną w Czechach i Polsce.
Marką PRODUKT CZESKI chcemy wskazywać właśnie na produkty naszego południowego sąsiada.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Rezystor opornik dmuchawy stosowany w układzie ogrzewania i wentylacji kabiny ciągników Zetor. Odpowiada za ograniczanie prądu silnika wentylatora, co pozwala na zmianę prędkości nadmuchu. Wykonany z odpornej spirali oporowej i izolowanej podstawy, zapewnia stabilną pracę w trudnych warunkach.
Specyfikacja techniczna – Funkcja: regulacja prędkości dmuchawy – Typ: spiralny rezystor oporowy – Montaż: w obudowie wentylatora nagrzewnicy – Konstrukcja: spirala oporowa na izolowanej płycie – Materiał: blaszki mosiężne, spirala stalowa, podstawa izolacyjna
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor z silnikami Zetor 3 i 4 cylindry – 5011, 5211, 5245 – 6011, 6211 – 7011, 7211, 7245 – 7711, 7745
Zalety produktu – stabilna regulacja prędkości dmuchawy – odporność na wysoką temperaturę i obciążenia elektryczne – prosta budowa zapewniająca długą żywotność – szybki montaż bez przeróbek – pełna zgodność z układem nagrzewnicy Zetora
Porada serwisowa Przed montażem odłącz instalację 12V. Sprawdź stan kostki oraz wyczyść komorę wentylatora — zanieczyszczenia mogą powodować przegrzewanie rezystora. Po wymianie sprawdź działanie wszystkich biegów dmuchawy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak niższych biegów dmuchawy – działa tylko najwyższa prędkość wentylatora – przegrzewanie się rezystora lub zapach spalenizny – przerywana praca nadmuchu
Skutki zaniedbania wymiany – brak możliwości regulacji temperatury w kabinie – przeciążenie silnika dmuchawy – ryzyko stopienia przewodów w obudowie nagrzewnicy – ograniczenie widoczności przez brak odparowania szyb