MAGNETO POWER jest marką znaną wśród producentów alternatorów i rozruszników do pojazdów rolniczych i samochodów osobowych.
Firma, powstała na początku lat 90-tych XX wieku posiadając wówczas zakład produkcyjny ok. 1000 m2 i dysponując zdolnością produkcyjną rzędu 70 tys. sztuk, w ciągu kolejnych dwóch dekad zwiększyła swoją powierzchnię do 35 tys. m2 i rozszerzyła swoją produkcję roczną do ponad 450 tys. sztuk.
Powstałe nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe, pozwoliło błyskotliwie się rozwijać na przestrzeni ostatnich lat podążając za potrzebami rynków motoryzacyjnych, tak by zaoferować już ponad 300 rodzajów wysokiej jakości rozruszników i alternatorów.
MAGNETO POWER w Europie znana jest głównie w Europie Centralnej i Wschodniej a także w Rosji.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Regulator napięcia alternatora 14V do Zetor Major, Proxima, Forterra; szczotkotrzymacz bez przewodu montowany w alternatorze 934754
Opis produktu Regulator napięcia alternatora ze zintegrowanym szczotkotrzymaczem przeznaczony do ciągników Zetor nowszej generacji. Stabilizuje napięcie ładowania oraz zapewnia właściwą pracę układu elektrycznego, chroniąc akumulator i instalację przed przeładowaniem. Konstrukcja bez przewodu ułatwia montaż bezpośrednio w obudowie alternatora.
Specyfikacja techniczna Napięcie regulacji: 14V Typ: regulator ze szczotkotrzymaczem Wykonanie: bez przewodów, montaż bezpośredni Materiał szczotek: grafit Zastosowanie: alternatory stosowane w Zetor po 2013 r. Układ pracy: 5,321
Numery katalogowe (zamienniki) 934754
Zastosowanie, pasuje do Zetor Major 80 Zetor Proxima (modele od 2013 r.) Zetor Proxima HSX Zetor Forterra (modele od 2013 r.)
Zalety produktu (charakterystyka) – stabilna regulacja napięcia i ochrona instalacji elektrycznej – trwałe szczotki grafitowe o długiej żywotności – szybki montaż bez dodatkowych przewodów – wysoka odporność na warunki pracy w ciągniku – pełna kompatybilność z alternatorami Zetora po 2013 r.
Porada serwisowa Przed montażem sprawdzić stan pierścieni ślizgowych alternatora oraz oczyścić gniazdo regulatora. Po montażu zaleca się pomiar napięcia ładowania – prawidłowa wartość powinna wynosić 13,8–14,4V przy pracy silnika.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – niestabilne napięcie i wahania jasności oświetlenia – brak ładowania akumulatora – komunikaty o błędach instalacji elektrycznej – nadmierne nagrzewanie alternatora
Skutki zaniedbania wymiany – rozładowanie lub uszkodzenie akumulatora – możliwość przepalenia żarówek oraz elementów instalacji – awarie alternatora prowadzące do kosztownej regeneracji – ryzyko unieruchomienia ciągnika w trakcie pracy