• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.15kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: ZE24-032
  • Nr handlowy: 13350050, 13.350.050
  • Kod EAN: 5906872142051
  • Drukuj
34,00 zł 27,64 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZETOR to marka firmy Zetor Tractors a.s. – czeskiego producenta ciągników rolniczych, członka słowackiego HTC holding.

Zetor Tractors a.s. jest właścicielem czeskich firm: ZETOR KOVÁRNA, s.r.o., Zetor Havlíčkův Brod, a.s., oraz zagranicznych: Zetor Deutschland GmbH, Zetor Tractors Ireland Limited, Zetor UK Limited, ZETOR FRANCE Sarl, Zetor Polska Sp.z o.o., Zetor North America Inc., ZETOR Slovensko, s.r.o.

Pod marką ZETOR prezentowane są produkty oryginalne firmy ZETOR dystrybuowane przez jej przedstawicielstwo w Polsce tj. ZETOR Polska zlokalizowane w Kaliszu w województwie wielkopolskim.
Opis produktu

Opis produktu

Nazwa produktu:
Przewód połączeniowy świec żarowych z końcówkami oczkowymi, 12V, długość 180 mm – do ciągników Zetor 7520–10540, Proxima, Forterra

Opis produktu:
Przewód świec żarowych przeznaczony do połączenia świec w układzie podgrzewania silników wysokoprężnych w ciągnikach Zetor serii 7520–10540, Proxima oraz Forterra. Wykonany z wysokiej jakości przewodnika miedzianego o dużej elastyczności i odporności na utlenianie. Izolacja z włókna szklanego zapewnia odporność na wysoką temperaturę, olej i drgania występujące w silniku. Końcówki oczkowe umożliwiają pewne i trwałe połączenie elektryczne.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: przewód połączeniowy świec żarowych
– Napięcie robocze: 12 V
– Długość: 180 mm
– Średnica przewodu: 6 mm
– Końcówki: oczkowe (M6)
– Materiał przewodnika: miedź cynowana
– Izolacja: włókno szklane odporne na temperaturę do 200°C
– Zakres temperatur pracy: -40°C do +200°C

Numery katalogowe (zamienniki):
13350050 (zamiennik oryginału Zetor)

Zastosowanie, pasuje do:
ciągniki Zetor serii:
– Zetor 7520, 7540, 8520, 8540, 9520, 9540, 10540
– Zetor Proxima, Proxima Plus, Proxima Power
– Zetor Forterra, Forterra HSX, Forterra HD

Zalety produktu (charakterystyka):
– Odporność na wysokie temperatury i drgania silnika
– Bardzo dobre przewodnictwo prądu dzięki miedzianemu rdzeniowi
– Wysoka trwałość i odporność na działanie oleju i paliwa
– Łatwy montaż dzięki elastycznemu przewodowi i solidnym końcówkom
– Kompatybilny z oryginalnym układem podgrzewania Zetor

Porada serwisowa:
Podczas wymiany przewodu zaleca się dokładne oczyszczenie styków świec oraz śrub połączeniowych. Po montażu należy sprawdzić rezystancję układu świec żarowych – nie powinna przekraczać 1 ? na obwód. W przypadku korozji lub nadpalenia przewodu zaleca się jego wymianę w komplecie dla wszystkich świec.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– Trudności z uruchomieniem silnika przy niskich temperaturach
– Nierówna praca silnika po rozruchu
– Uszkodzona izolacja przewodu (nadtopienia, przetarcia)
– Przerwy w przewodzeniu prądu do świec

Skutki zaniedbania wymiany:
– Wydłużony czas rozruchu w zimnych warunkach
– Zwiększone obciążenie akumulatora i rozrusznika
– Zwiększona emisja dymu przy starcie
– Większe zużycie paliwa w fazie rozgrzewania silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE