APARTS swoim klientom oferuje różnego rodzaju produkty z zakresu technicznego zaopatrzenia rolnictwa w szerokim tego słowa znaczeniu.
Reprezentując wyselekcjonowaną sieć fabryk i mniejszych zakładów produkcyjnych z wielu regionów świata, APARTS dał podwaliny obecnej obecności tejże grupy producenckiej na polskim rynku.
APARTS jest polską marką, powstałą na początku 2019 roku w Warszawie, mającą duże doświadczenie w branży, skupiającą pod swoim szyldem następujące działy:
- technikę rolniczą
- technikę motoryzacyjną
- dobra użytkowe i techniczne wyposażenie gospodarstw
Technika rolnicza to obecnie największy dział w grupie APARTS a swoją, obecnie bardzo mocną pozycję w branży zawdzięcza przede wszystkim innowacyjności w kreowaniu jakości swoich produktów - produktów istniejących już na rynku od wielu lat, patrząc wstecz, ale bez wyraźnego stabilnego poziomu jakości i powtarzalności.
Dosięganie najwyższych standardów jakości produktów z uwzględnieniem surowych reguł selekcji zakładów produkcyjnych stało się istotnym motorem wzrostu znaczenia marki APARTS.
Opis produktu
Opis produktu
Przewód paliwowy stalowy pompy zasilającej, formowany precyzyjnie, doprowadzający paliwo z filtra do pompy wtryskowej w silniku S-312C; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M
Opis produktu: Przewód doprowadzający paliwo z pompy zasilającej do pompy wtryskowej odpowiada za stabilny przepływ paliwa pod niskim ciśnieniem w układzie zasilania silnika S-312C. Wykonany ze stalowej rurki, giętej zgodnie z fabrycznym wzorem, zapewnia prawidłowe prowadzenie bez naprężeń oraz odporność na drgania i warunki pracy ciągnika.
Specyfikacja techniczna: – Typ: przewód doprowadzający paliwo (zasilający) – Materiał: stalowa rurka, lakierowana – Końcówki: oczkowe, zaciskane – Funkcja: transport paliwa z pompy zasilającej do pompy wtryskowej – Montaż: układ paliwowy silnika S-312C
Numery katalogowe: 42152030
Zastosowanie, pasuje do: – ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry – ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – odporność na drgania i zmienne warunki pracy – precyzyjne gięcie zapewniające idealne dopasowanie – powłoka antykorozyjna wydłużająca trwałość – szczelne połączenia dzięki końcówkom oczkowym – stabilna praca układu zasilania paliwem
Porada serwisowa: Podczas montażu nie należy samodzielnie doginać przewodu – grozi to pęknięciem lub powstaniem nieszczelności. Uszczelki pod końcówkami oczkowymi warto wymieniać na nowe. Po uruchomieniu silnika sprawdzić szczelność całego obwodu paliwowego.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki paliwa w punktach połączeń – zapowietrzanie układu paliwowego – nierówna praca silnika i spadek mocy – problemy z rozruchem na zimnym silniku
Skutki zaniedbania wymiany: – ryzyko uszkodzenia pompy wtryskowej przez niewłaściwe zasilanie – nieregularny dopływ paliwa i gaśnięcie silnika – zwiększone zużycie wtryskiwaczy – możliwość samozapłonu paliwa na gorących elementach silnika