Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu: Przewód chłodnicy dolny zbrojony do układu chłodzenia silnika i wspomagania kierowniczego, wykonany z elastycznego węża gumowego; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M
Opis produktu: Dolny przewód chłodnicy zbrojony przeznaczony do układu chłodzenia oraz wspomagania kierowniczego w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Łączy dolny króciec chłodnicy z pompą wodną, zapewniając przepływ cieczy chłodzącej. Wykonany z odpornej na temperaturę i ciśnienie gumy technicznej wzmocnionej oplotem tekstylnym.
Specyfikacja techniczna: – Typ: przewód gumowy dolny (zbrojony) – Przeznaczenie: układ chłodzenia / wspomaganie kierownicze – Średnica wewnętrzna: ok. Q-28 mm – Długość całkowita: ok. 530 mm – Materiał: guma olejoodporna z oplotem wzmacniającym – Odporność termiczna: -40°C do +120°C – Kształt: profilowany, wielozgięciowy
Numery katalogowe 50017063, 50017060
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – elastyczna konstrukcja dopasowana do oryginalnych mocowań – odporność na wysoką temperaturę i działanie płynów chłodniczych – wzmocnione ścianki zapobiegające zapadaniu się przewodu – wysoka trwałość i szczelność połączeń – produkt krajowy, zgodny wymiarowo z oryginałem Ursus
Porada serwisowa: Przed montażem przewodu zaleca się sprawdzić stan króćców pompy wodnej i chłodnicy oraz zastosować nowe opaski zaciskowe. Po napełnieniu układu należy uruchomić silnik i skontrolować szczelność połączeń. Wymieniać przewód co 3–5 lat lub przy widocznych spękaniach.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki płynu chłodniczego w okolicy węża – spękania, zniekształcenia lub pęcherze na powierzchni – spadek ciśnienia w układzie chłodzenia – przegrzewanie się silnika
Skutki zaniedbania wymiany: – wyciek płynu chłodniczego i przegrzanie silnika – ryzyko uszkodzenia uszczelki pod głowicą – spadek ciśnienia w układzie chłodzenia – zatarcie silnika przy długotrwałej pracy bez płynu