Przewód chłodnicy górny pleciony wzmocniony do C-330 sk. 50017032 Produkt krajowy

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.205kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA04-009
  • Nr handlowy: 50017032
  • Kod EAN: 5906872000689
  • Drukuj
41,00 zł 33,33 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Przewód chłodnicy górny pleciony wzmocniony zbrojony tkaniną techniczną, elastyczny przewód układu chłodzenia silnika S-312C; pasuje do ciągników Ursus C-330
Opis produktu:
Przewód chłodnicy górny przeznaczony do układu chłodzenia w ciągnikach Ursus C-330. Łączy króciec chłodnicy z obudową termostatu, zapewniając prawidłowy przepływ cieczy chłodzącej. Wykonany z gumy odpornej na wysoką temperaturę i ciśnienie, wzmocnionej oplotem tekstylnym. Dzięki elastycznej konstrukcji doskonale dopasowuje się do połączeń układu, gwarantując szczelność i trwałość. Produkt krajowy wysokiej jakości.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: przewód chłodnicy górny
– Materiał: guma olejoodporna zbrojona tkaniną techniczną
– Długość całkowita: 380 mm
– Średnica wewnętrzna: Q-38 mm
– Kąt wygięcia: 90°
– Kolor: czarny
– Ciśnienie robocze: do 2 bar
– Zakres temperatur pracy: -40°C do +120°C
– Producent: Polska

Numery katalogowe:
50017032,

Zastosowanie, pasuje do:
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka):
– Wzmocniona konstrukcja odporna na ciśnienie i temperaturę
– Elastyczna budowa ułatwia montaż i dopasowanie do króćców
– Wysoka odporność na starzenie, oleje i płyn chłodniczy
– Dokładne odwzorowanie kształtu oryginału
– Produkt krajowy o wysokiej trwałości

Porada serwisowa:
Podczas montażu przewodu należy zastosować nowe opaski zaciskowe i dokładnie oczyścić króćce chłodnicy oraz obudowy termostatu. Po wymianie zaleca się odpowietrzenie układu chłodzenia i kontrolę szczelności przy pierwszym uruchomieniu silnika.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– Wyciek płynu chłodzącego w okolicach przewodu
– Pęknięcia, spękania lub wybrzuszenia na powierzchni gumy
– Mięknięcie materiału pod wpływem temperatury
– Utrata szczelności połączeń

Skutki zaniedbania wymiany:
– Utrata płynu chłodniczego i przegrzanie silnika
– Ryzyko pęknięcia przewodu pod ciśnieniem
– Uszkodzenie uszczelki pod głowicą
– Przerwanie pracy układu chłodzenia i awaria silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

Zamienniki
POLECANE