PAGUM to polski producent przewodów gumowych oraz z silikonu.
Firmą działa na rynku przetwórstwa tworzyw sztucznych od 1979 roku w miejscowości Borek Szlachecki w województwie małopolskim (11 km od Krakowa).
Firma od początku swojego istnienia zajmowała się produkcją przewodów gumowych oraz elementów metalowo-gumowych dla motoryzacji oraz rolnictwa. W miarę upływu czasu firma ciągle rozszerzała swój profil działalności i tak w dniu dzisiejszym z sukcesem zajmuje się przetwórstwem nie tylko gumy, ale również silikonu oraz tworzyw termoplastycznych dla branży motoryzacyjnej, rolniczej, AGD, elektrotechnicznej i wielu innych.
Długoletnie działanie na rynku oraz zdobyta wiedza pozwoliła na wyselekcjonowanie dostawców oraz stworzenie z nimi bardzo dobrych relacji, tak aby zapewnić jak najwyższą jakość produktu oraz jak najkrótsze terminy realizacji.
PAGUM posiada własne laboratorium wyposażone w odpowiedni sprzęt kontrolny oraz pomiarowy, który umożliwia zapewnienie odpowiednich standardów jakościowych.
Opis produktu
Opis produktu
Przewód chłodnicy dolny gumowy typu 50017063 Pagum, łączący chłodnicę z pompą wodną w układzie chłodzenia silnika S-312C, stosowany w ciągnikach Ursus C-330 – elastyczny przewód cieczy chłodzącej Opis produktu: Dolny przewód chłodnicy Pagum 50017063 odpowiada za transport cieczy chłodzącej z chłodnicy do pompy wodnej, zapewniając prawidłową cyrkulację w układzie chłodzenia silnika Ursus C-330. Wykonany z odpornej na temperaturę i ciśnienie gumy technicznej, gwarantuje elastyczność, szczelność i trwałość nawet przy intensywnej pracy ciągnika.
Specyfikacja techniczna: – Typ przewodu: dolny przewód chłodnicy – Model: 50017063 – Średnica wewnętrzna: 32 mm – Długość całkowita: zgodna z oryginałem C-330 – Materiał: guma odporna na temperaturę i płyn chłodniczy – Zastosowanie: chłodnica › pompa wodna – Producent: Pagum
Numery katalogowe: 50017063
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka odporność na temperaturę i starzenie materiału – elastyczność ułatwiająca montaż w układzie chłodzenia – idealne dopasowanie do króćców chłodnicy i pompy – zachowuje kształt przy wysokim podciśnieniu – trwałość potwierdzona wieloletnią eksploatacją
Porada serwisowa: Przy montażu należy sprawdzić stan opasek zaciskowych i wymienić je, jeśli są skorodowane. Unikać skręcania przewodu podczas zakładania. Po uruchomieniu silnika skontrolować szczelność oraz prawidłową cyrkulację płynu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki płynu chłodniczego pod ciągnikiem – pęknięcia, spękania lub miękkie odcinki przewodu – wzrost temperatury pracy silnika – obecność osadu lub „spuchnięcia” gumy
Skutki zaniedbania wymiany: – przegrzewanie silnika S-312C – ryzyko uszkodzenia uszczelki pod głowicą – spadek wydajności układu chłodzenia – możliwość unieruchomienia ciągnika podczas pracy