Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Przegub kulowy dźwigni gazu z gniazdem plastikowym do układu sterowania pompą wtryskową, zapewniający płynne przeniesienie ruchu cięgła i stabilną regulację obrotów; pasuje do Ursus C-330 i C-360 Opis produktu Przegub kulowy stosowany w mechanizmie sterowania gazem odpowiada za płynne przenoszenie ruchu cięgła na dźwignię pompy wtryskowej. Stabilizuje pracę układu regulacji obrotów i eliminuje luzy. Wykonany z trwałego tworzywa odpornego na ścieranie. Produkt krajowy.
Specyfikacja techniczna Materiał: tworzywo odporne na ścieranie Typ: przegub kulowy z gniazdem mocującym Zastosowanie: układ dźwigni gazu / sterowanie pompą wtryskową Montaż: na końcówce cięgła regulacyjnego Funkcja: stabilne prowadzenie ruchu i redukcja luzów
Numery katalogowe (zamienniki): 80295095
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-360 z silnikiem S-4003, 4 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – redukcja luzów w układzie sterowania gazem – płynny i precyzyjny ruch cięgła – trwałe tworzywo o niskim współczynniku tarcia – pełna zgodność wymiarowa z oryginałem – szybki i łatwy montaż
Porada serwisowa Podczas montażu sprawdzić stan kulki cięgła – zużyta powoduje szybkie wybicie gniazda. Zaleca się smarowanie punktowe silikonowym smarem technicznym, aby przedłużyć żywotność elementu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – niestabilna praca dźwigni gazu – utrata precyzji regulacji obrotów – powiększone luzy na cięgle – szarpanie lub opóźniona reakcja na dodanie gazu
Skutki zaniedbania wymiany – trudności w utrzymaniu stałych obrotów silnika – zwiększone zużycie paliwa przez nieprawidłową regulację – ryzyko przeciążenia układu dźwigni i cięgien – możliwość uszkodzenia dźwigni pompy wtryskowej