MAGNETO POWER jest marką znaną wśród producentów alternatorów i rozruszników do pojazdów rolniczych i samochodów osobowych.
Firma, powstała na początku lat 90-tych XX wieku posiadając wówczas zakład produkcyjny ok. 1000 m2 i dysponując zdolnością produkcyjną rzędu 70 tys. sztuk, w ciągu kolejnych dwóch dekad zwiększyła swoją powierzchnię do 35 tys. m2 i rozszerzyła swoją produkcję roczną do ponad 450 tys. sztuk.
Powstałe nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe, pozwoliło błyskotliwie się rozwijać na przestrzeni ostatnich lat podążając za potrzebami rynków motoryzacyjnych, tak by zaoferować już ponad 300 rodzajów wysokiej jakości rozruszników i alternatorów.
MAGNETO POWER w Europie znana jest głównie w Europie Centralnej i Wschodniej a także w Rosji.
Opis produktu
Opis produktu
Prostownik alternatora A115 do Massey Ferguson MF-2812 i MF-3512, układ diodowy mostka prostowniczego odpowiedzialny za konwersję prądu zmiennego na stały, montowany w tylnej pokrywie alternatora Perkins AD3.152
Opis produktu Mostek prostowniczy alternatora A115 odpowiada za zamianę prądu zmiennego generowanego przez uzwojenie stojana na prąd stały wykorzystywany przez instalację elektryczną ciągnika. Element ten znajduje się w tylnej części alternatora i składa się z zestawu diod oraz płytek przewodzących. Wykonany z materiałów odpornych na wysoką temperaturę i obciążenia prądowe.
Specyfikacja techniczna Typ alternatora: A115 Napięcie instalacji: 12 V Budowa: płyta nośna, diody dodatnie i ujemne, zaciski wyjściowe Miejsce montażu: tylna pokrywa alternatora Funkcja: prostowanie prądu AC na DC, stabilizacja ładowania
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Massey Ferguson MF-2812 z silnikiem Perkins AD3.152, 3 cylindry 3 cywersje eksportowe – zgodność OEM
Zalety produktu (charakterystyka) – odporność na wysoką temperaturę i duże obciążenia prądowe – stabilne prostowanie napięcia w pełnym zakresie obrotów – solidna konstrukcja zwiększająca żywotność alternatora – pełna zgodność z alternatorami A115 – łatwy montaż bez przeróbek
Porada serwisowa Przed montażem oczyść połączenia alternatora i sprawdź stan uzwojenia stojana. Po wymianie prostownika wykonaj pomiar napięcia ładowania – powinno wynosić 14.0–14.5 V. Unikaj dotykania diod palcami, aby nie wprowadzać zanieczyszczeń termicz