• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.41kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: ZE24-236
  • Nr handlowy: 62455708, 38015715001, 6245-5708, 64901151, 64.801.151
  • Kod EAN: 5906872126310
  • Drukuj
106,00 zł 86,18 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

PRODUKT STANDARD reprezentuje produkty, które zostały zaprojektowane w celu spełnienia podstawowych jakościowo wymagań rynku i specyficznych potrzeb klienta w swoim zakresie przeznaczenia.

Charakteryzują się nienagannym wykonaniem i długą żywotnością co zostało sprawdzone i udowodnione w praktyce.
Opis produktu

Opis produktu

Opis produktu
Prądniczka obrotomierza 2-pinowa stosowana w układzie pomiaru prędkości obrotowej silnika w ciągnikach Zetor. Odpowiada za generowanie impulsów przekazywanych do obrotomierza 3-pinowego, umożliwiając dokładne wskazania na desce rozdzielczej. Konstrukcja odporna na wibracje i warunki polowe zapewnia stabilną pracę.

Specyfikacja techniczna
– Typ złącza: 2-pin
– Współpraca: obrotomierz 3-pinowy
– Montaż: przy kole pasowym / obudowie silnika
– Funkcja: generowanie impulsów prędkości obrotowej
– Konstrukcja: metalowa obudowa, precyzyjny wirnik pomiarowy
– Napięcie robocze: obwody sygnałowe instalacji 12V

Numery katalogowe (zamienniki):
6245-5708, 62455708, 64.801.151, 64801151, 38015715001

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Zetor z silnikami Zetor 3 i 4 cylindry
– 5211, 5245
– 6211, 6245
– 7211, 7245
– 7711, 7745
– 3320, 3340
– 4320, 4340
– 5320, 5340
– 6320, 6340
– 7320, 7340

Zalety produktu
– precyzyjne generowanie sygnału obrotomierza
– wysoka odporność na drgania i wilgoć
– trwała konstrukcja metalowa
– pełna zgodność z instalacją Zetor
– szybki montaż w miejsce oryginalnej prądniczki

Porada serwisowa
Przed montażem oczyść powierzchnię mocowania i sprawdź stan kostki sygnałowej. Upewnij się, że odległość czujnika od koła napędowego jest prawidłowa — zbyt duża może powodować zanik sygnału, a zbyt mała uszkodzenie czujnika.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– brak wskazań obrotomierza
– skaczące lub niestabilne odczyty
– przerywana praca wskazania podczas obciążenia
– zapalanie się kontrolki ładowania (jeśli układ współdzielony)

Skutki zaniedbania wymiany
– brak kontroli prędkości obrotowej silnika
– ryzyko przeciążenia silnika przy pracy pod obciążeniem
– możliwość niewłaściwej regulacji WOM lub prędkości roboczej
– wzrost zużycia paliwa i elementów napędowych

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE