Firma VIXAR, z Mielca w województwie podkarpackim, specjalizuje się w obróbce skrawaniem metali, produkcją części aparatury paliwowej, diagnostyką, regeneracją pomp wtryskowych i wtryskiwaczy producentów takich jak:
Pompa wtryskowa typu P22-29A VIXAR kompletna z regulatorem obrotów, sekcjami tłoczącymi i pompą zasilającą, montowana na silniku S-312C do Ursus C-330 – element układu wtryskowego paliwa Opis produktu: Pompa wtryskowa P22-29A VIXAR to precyzyjne urządzenie odpowiadające za dawkowanie paliwa pod wysokim ciśnieniem do cylindrów silnika Ursus C-330. Wyposażona w pompę zasilającą, regulator obrotów oraz odstojnik, zapewnia stabilną pracę silnika, właściwe parametry wtrysku i pewny rozruch w każdych warunkach. Specyfikacja techniczna: – Typ pompy: P22-29A – Producent: VIXAR – Ilość sekcji: 2 – Średnica tłoczków: 7,5 mm – Montaż: kołnierzowy na silniku S-312C – Wyposażenie: pompa zasilająca, regulator obrotów, odstojnik paliwa – Zastosowanie: układ wysokiego ciśnienia paliwa
Numery katalogowe: 42152206, P22-29A
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka precyzja dawkowania paliwa w pełnym zakresie obrotów – stabilna praca dzięki precyzyjnemu regulatorowi – wykonanie z materiałów o dużej odporności na zużycie – poprawia kulturę pracy i ułatwia rozruch silnika – pełna zgodność wymiarowa z oryginalnymi pompami P22-29A
Porada serwisowa: Przed montażem należy wymienić uszczelkę pod kołnierzem i sprawdzić poziom oleju w pompie. Po instalacji obowiązkowe jest pełne odpowietrzenie układu paliwowego. Zaleca się okresową kontrolę odstojnika oraz luzów na cięgnach sterowania.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – nierówna praca silnika i falowanie obrotów – trudny rozruch na zimno – zwiększone dymienie spalin – spadek mocy i opóźniony wtrysk – wycieki paliwa lub oleju z korpusu pompy
Skutki zaniedbania wymiany: – uszkodzenie sekcji tłoczących lub regulatora – nadmierne zużycie silnika wskutek złej dawki paliwa – przegrzewanie i kopcenie – ryzyko unieruchomienia ciągnika podczas pracy