Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Pokrywa rozrządu aluminiowa do Ursus C-330, przednia pokrywa silnika S-312C zabezpieczająca koła zębate rozrządu i utrzymująca szczelność układu smarowania w przedniej części jednostki
Opis produktu Pokrywa rozrządu do Ursus C-330 wykonana jest z trwałego odlewu aluminiowego, który zapewnia wysoką sztywność oraz odporność na drgania i obciążenia cieplne. Odpowiada za szczelne zamknięcie przedniej komory rozrządu w silniku S-312C, chroniąc koła zębate przed zabrudzeniami oraz utrzymując prawidłową geometrię układu. Pokrywa stanowi również element mocujący dla uszczelniacza wału korbowego oraz współpracuje z obudową rozrządu.
Specyfikacja techniczna Materiał: odlew aluminiowy Typ: przednia pokrywa układu rozrządu Montaż: do obudowy rozrządu na bloku silnika S-312C Funkcja: osłona kół zębatych, utrzymanie szczelności i stabilność układu Konstrukcja: gniazdo uszczelniacza wału korbowego, otwory montażowe wielopunktowe
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – trwała konstrukcja aluminiowa odporna na pękanie – precyzyjne dopasowanie do obudowy rozrządu i bloku silnika – skuteczna ochrona układu rozrządu przed zabrudzeniami – stabilne osadzenie uszczelniacza wału korbowego – wysoka odporność na odkształcenia termiczne
Porada serwisowa Przy montażu pokrywy konieczne jest użycie nowej uszczelki oraz dokładne oczyszczenie powierzchni styku. Otwory montażowe powinny być dokręcane równomiernie na krzyż, aby uniknąć naprężeń. Po zamontowaniu zaleca się kontrolę szczelności i prawidłowego osadzenia uszczelniacza wału.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju z przedniej części silnika – hałas lub nieprawidłowa praca kół rozrządu – deformacje pokrywy lub uszkodzone gniazdo uszczelniacza – drgania i nierównomierne prowadzenie rozrządu
Skutki zaniedbania wymiany – utrata szczelności układu smarowania – przyspieszone zużycie kół zębatych rozrządu – ryzyko uszkodzenia wału korbowego lub uszczelniacza – poważne awarie pracy silnika i kosztowne naprawy