Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Pokrywa boczna bloku silnika tłoczona stalowa, zabezpieczająca komorę rozrządu i wnętrze bloku przed zabrudzeniami oraz utratą oleju, montowana na uszczelce w bocznej części silnika; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Pokrywa boczna bloku do Ursus C-330 wykonana jest z tłoczonej, ocynkowanej stali odpornej na korozję. Osłania boczny dostęp do komory silnika oraz zabezpiecza układ smarowania przed wyciekami. Zapewnia również prawidłowe ciśnienie oleju poprzez szczelne zamknięcie bocznego kanału serwisowego. Specyfikacja techniczna Materiał: stal ocynkowana Typ części: pokrywa boczna bloku silnika Montaż: na uszczelce, przymocowana śrubą centralną Funkcja: osłona i uszczelnienie komory bocznej bloku Cechy: odporność na korozję, stabilna geometria, dopasowanie do oryginału
Numery katalogowe: 50000860
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – odporność na korozję dzięki ocynkowaniu – wysoka szczelność po montażu z właściwą uszczelką – solidna konstrukcja odporna na odkształcenia – idealne dopasowanie do bloku C-330 – szybki i prosty montaż serwisowy
Porada serwisowa Podczas wymiany pokrywy należy zastosować nową uszczelkę i dokładnie oczyścić powierzchnie przylegania. Śrubę mocującą dokręcać równomiernie, aby zapewnić jednolity docisk. Po pierwszych godzinach pracy warto skontrolować szczelność.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju po stronie bloku silnika – zabrudzenia olejem pod pokrywą – odkształcenia powierzchni pokrywy – głośniejsza praca komory rozrządu – korozja i osłabienie materiału
Skutki zaniedbania wymiany – spadek poziomu oleju i niewłaściwe smarowanie – ryzyko zatarcia elementów rozrządu – zwiększona emisja hałasu i drgań – rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń w komorze silnika – możliwość awarii wymagającej kosztownej naprawy