Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Podkładka stopy wału korbowego półksiężycowa, stalowa, stosowana do ustalenia osiowego położenia wału i ograniczenia jego przesuwu bocznego w bloku silnika; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Podkładka stopy wału korbowego pełni funkcję elementu ustalającego i zabezpieczającego wał korbowy przed nadmiernym przesuwem osiowym. Jej odpowiednia grubość i kształt zapewniają poprawną pracę łożysk głównych oraz właściwe smarowanie. Wykonana jest ze stali o wysokiej odporności na ścieranie i obciążenia mechaniczne.
Specyfikacja techniczna Typ: podkładka ustalająca wał korbowy (półksiężycowa) Materiał: stal utwardzana Montaż: przy stopie wału korbowego w bloku silnika Funkcja: ograniczenie przesuwu osiowego wału Cechy: wysoka odporność na ścieranie i obciążenia dynamiczne
Numery katalogowe : 50000540
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – stabilizacja osiowa wału korbowego – poprawa trwałości łożysk głównych – odporność na duże obciążenia mechaniczne – dokładne dopasowanie do gniazd w bloku – długotrwała odporność na zużycie
Porada serwisowa Przy montażu należy sprawdzić luz osiowy wału i porównać go z wartościami zalecanymi przez producenta. Zużyte podkładki zawsze wymieniać parami. Po montażu ponownie skontrolować luz osiowy, obracając wałem ręcznie.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – stukanie lub przesuwanie się wału przy pracy silnika – nadmierny luz osiowy – uszkodzenia powierzchni podkładki i gniazd – problemy z ciśnieniem oleju – przyspieszone zużycie panewek wału
Skutki zaniedbania wymiany – poważne uszkodzenie łożysk głównych – możliwość zatarcia wału korbowego – obniżenie ciśnienia oleju – zwiększone wibracje i niestabilna praca silnika – ryzyko awarii wymagającej generalnego remontu jednostki