Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Podkładka zabezpieczająca pokrywy łożyska wału korbowego do Ursus C-330, stalowa dystansowa blacha montowana w przedniej części silnika S-312C w celu ustalenia i stabilizacji położenia pokrywy łożyskowej
Opis produktu Podkładka pokrywy łożyska wału korbowego do Ursus C-330 jest elementem ustalająco-zabezpieczającym, montowanym pod pokrywą łożyskową w przedniej części silnika S-312C. Odpowiada za właściwe pozycjonowanie pokrywy łożyska oraz utrzymanie stałego docisku, co zapobiega przesunięciom i zapewnia poprawną pracę wału korbowego. Wykonana z wytrzymałej stali, odporna na odkształcenia i obciążenia dynamiczne.
Specyfikacja techniczna Materiał: stal konstrukcyjna Typ: podkładka ustalająca/dystansowa Montaż: przednia pokrywa łożyska wału korbowego silnika S-312C Funkcja: stabilizacja i ustalenie położenia pokrywy łożyska
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – precyzyjne utrzymanie położenia pokrywy łożyska – odporność na odkształcenia i naciski dynamiczne – wysoka trwałość w warunkach pracy silnika – dokładne odwzorowanie wymiarowe elementu oryginalnego – prosty montaż i pewne mocowanie
Porada serwisowa Podczas montażu należy upewnić się, że powierzchnia podkładki oraz pokrywy łożyskowej jest czysta i wolna od nierówności. Zaleca się kontrolę luzu osiowego wału korbowego po złożeniu, ponieważ nieprawidłowy montaż podkładki może wpływać na jego wartości.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – przesunięcie pokrywy łożyska – nietypowe stuki w przedniej części silnika – zmieniony luz osiowy wału korbowego – widoczne odkształcenia lub wytarcia podkładki
Skutki zaniedbania wymiany – nadmierny luz osiowy wału korbowego – przyspieszone zużycie łożysk głównych – pogorszenie kultury pracy silnika – ryzyko poważnej awarii wału i uszkodzenia bloku silnika