• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.004kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-215
  • Nr handlowy: 50008250
  • Kod EAN: 5906872015119
  • Drukuj
2,00 zł 1,63 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Podkładka zabezpieczająca pokrywy łożyska wału korbowego do Ursus C-330, stalowa dystansowa blacha montowana w przedniej części silnika S-312C w celu ustalenia i stabilizacji położenia pokrywy łożyskowej

Opis produktu
Podkładka pokrywy łożyska wału korbowego do Ursus C-330 jest elementem ustalająco-zabezpieczającym, montowanym pod pokrywą łożyskową w przedniej części silnika S-312C. Odpowiada za właściwe pozycjonowanie pokrywy łożyska oraz utrzymanie stałego docisku, co zapobiega przesunięciom i zapewnia poprawną pracę wału korbowego. Wykonana z wytrzymałej stali, odporna na odkształcenia i obciążenia dynamiczne.

Specyfikacja techniczna
Materiał: stal konstrukcyjna
Typ: podkładka ustalająca/dystansowa
Montaż: przednia pokrywa łożyska wału korbowego silnika S-312C
Funkcja: stabilizacja i ustalenie położenia pokrywy łożyska

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– precyzyjne utrzymanie położenia pokrywy łożyska
– odporność na odkształcenia i naciski dynamiczne
– wysoka trwałość w warunkach pracy silnika
– dokładne odwzorowanie wymiarowe elementu oryginalnego
– prosty montaż i pewne mocowanie

Porada serwisowa
Podczas montażu należy upewnić się, że powierzchnia podkładki oraz pokrywy łożyskowej jest czysta i wolna od nierówności. Zaleca się kontrolę luzu osiowego wału korbowego po złożeniu, ponieważ nieprawidłowy montaż podkładki może wpływać na jego wartości.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– przesunięcie pokrywy łożyska
– nietypowe stuki w przedniej części silnika
– zmieniony luz osiowy wału korbowego
– widoczne odkształcenia lub wytarcia podkładki

Skutki zaniedbania wymiany
– nadmierny luz osiowy wału korbowego
– przyspieszone zużycie łożysk głównych
– pogorszenie kultury pracy silnika
– ryzyko poważnej awarii wału i uszkodzenia bloku silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE