• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.026kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-171
  • Nr handlowy: 50002130
  • Kod EAN: 5906872014907
  • Drukuj
6,00 zł 4,88 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Podkładka oporowa koła rozrządu, stalowa utwardzana, ustalająca i zabezpieczająca koło rozrządu wałka w układzie rozrządu silnika S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M

Opis produktu
Podkładka oporowa koła rozrządu stosowana w silniku S-312C montowanym w Ursus C-330 i C-330M. Odpowiada za utrzymanie właściwego położenia koła rozrządu wałka rozrządu oraz ograniczenie jego przesuwu osiowego. Wykonana ze stali utwardzanej, produkt krajowy o wysokiej odporności na nacisk i ścieranie.

Specyfikacja techniczna
– Przeznaczenie: koło rozrządu wałka rozrządu silnika S-312C
– Funkcja: oporowa, ustalająca, zabezpieczająca
– Materiał: stal utwardzana
– Obróbka: tłoczenie + obróbka cieplna
– Montaż: pod kołem rozrządu wałka, współpraca z korpusem rozrządu
Numery katalogowe:
50002130,

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– Produkt krajowy, wysoka jakość wykonania
– Zapewnia prawidłową pracę i ustawienie koła rozrządu
– Odporność na ścieranie i obciążenia
– Stabilizuje układ i zapobiega przesuwom osiowym
– Zgodna wymiarowo z oryginałem Ursus

Porada serwisowa
Podczas montażu należy sprawdzić stan powierzchni współpracujących i upewnić się, że nie ma nadmiernych luzów wałka rozrządu. Zaleca się wymianę podkładki przy każdej ingerencji w układ rozrządu. Prawidłowe osadzenie zapewnia ciszą i stabilną pracę napędu.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– Nadmierny luz osiowy wałka rozrządu
– Głośna praca rozrządu, stukanie od strony pokrywy
– Niestabilna praca silnika
– Ślady wytarcia lub deformacji podkładki

Skutki zaniedbania wymiany
– Niewłaściwa synchronizacja rozrządu
– Ryzyko uszkodzenia koła rozrządu i wałka
– Wzrost hałasu oraz wibracji
– Możliwość poważnej awarii jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE