Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Podkładka oporowa koła rozrządu, stalowa utwardzana, ustalająca i zabezpieczająca koło rozrządu wałka w układzie rozrządu silnika S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M
Opis produktu Podkładka oporowa koła rozrządu stosowana w silniku S-312C montowanym w Ursus C-330 i C-330M. Odpowiada za utrzymanie właściwego położenia koła rozrządu wałka rozrządu oraz ograniczenie jego przesuwu osiowego. Wykonana ze stali utwardzanej, produkt krajowy o wysokiej odporności na nacisk i ścieranie.
Specyfikacja techniczna – Przeznaczenie: koło rozrządu wałka rozrządu silnika S-312C – Funkcja: oporowa, ustalająca, zabezpieczająca – Materiał: stal utwardzana – Obróbka: tłoczenie + obróbka cieplna – Montaż: pod kołem rozrządu wałka, współpraca z korpusem rozrządu Numery katalogowe: 50002130,
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – Produkt krajowy, wysoka jakość wykonania – Zapewnia prawidłową pracę i ustawienie koła rozrządu – Odporność na ścieranie i obciążenia – Stabilizuje układ i zapobiega przesuwom osiowym – Zgodna wymiarowo z oryginałem Ursus
Porada serwisowa Podczas montażu należy sprawdzić stan powierzchni współpracujących i upewnić się, że nie ma nadmiernych luzów wałka rozrządu. Zaleca się wymianę podkładki przy każdej ingerencji w układ rozrządu. Prawidłowe osadzenie zapewnia ciszą i stabilną pracę napędu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – Nadmierny luz osiowy wałka rozrządu – Głośna praca rozrządu, stukanie od strony pokrywy – Niestabilna praca silnika – Ślady wytarcia lub deformacji podkładki
Skutki zaniedbania wymiany – Niewłaściwa synchronizacja rozrządu – Ryzyko uszkodzenia koła rozrządu i wałka – Wzrost hałasu oraz wibracji – Możliwość poważnej awarii jednostki napędowej