Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Podkładka miedziana uszczelniająca tulei cylindrowej silnika, montowana w gnieździe bloku dla pewnego osadzenia tulei i szczelności układu chłodzenia; pasuje do Ursus C-330 Opis produktu Podkładka miedziana stosowana pod tuleję cylindrową silnika, odpowiada za uszczelnienie połączenia tulei z blokiem oraz prawidłowe jej oparcie. Wykonana z wysokiej jakości miedzi odpornej na temperaturę, ciśnienie i odkształcenia, gwarantuje trwałą i stabilną pracę jednostki napędowej. Specyfikacja techniczna Materiał: miedź Przeznaczenie: uszczelnienie i podparcie tulei cylindrowej Montaż: pod kołnierzem tulei w gnieździe bloku silnika Właściwości: odporność na wysokie temperatury i ciśnienie Numery katalogowe : 50000042 Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka trwałość materiału miedzianego – odporność na temperaturę i ciśnienie robocze – pewne uszczelnienie połączenia tulei z blokiem – stabilne pozycjonowanie tulei cylindrowej – zgodność wymiarowa z oryginalnym osadzeniem
Porada serwisowa Przed montażem dokładnie oczyścić gniazdo w bloku i sprawdzić wysokość wystawania tulei. Zaleca się montaż wyłącznie na czystej powierzchni, bez stosowania uszczelniaczy. Warto użyć nowej podkładki przy każdej regeneracji lub wymianie tulei.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki płynu chłodniczego u podstawy tulei – nierówna praca silnika spowodowana niewłaściwym osadzeniem tulei – zapowietrzanie układu chłodzenia – przebarwienia, nadpalenia lub korozja w gnieździe tulei
Skutki zaniedbania wymiany – przenikanie płynu chłodniczego do komory spalania – przegrzewanie silnika i ryzyko pęknięcia głowicy – zwiększone zużycie tulei i tłoka – poważna awaria silnika wymagająca kosztownego remontu