• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.042kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-241
  • Nr handlowy: 50102460
  • Kod EAN: 5906872015225
  • Drukuj
7,50 zł 6,10 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Podkładka odginana koła zamachowego do Ursus C-330, stalowa podkładka zabezpieczająca śruby mocujące koło zamachowe do wału korbowego silnika S-312C, zapobiegająca samoodkręceniu podczas pracy

Opis produktu
Podkładka koła zamachowego do Ursus C-330 jest elementem zabezpieczającym śruby mocujące koło zamachowe do wału korbowego silnika S-312C. Wykonana z odpornej na odkształcenia stali sprężystej, umożliwia zagięcie odpowiednich języczków po dokręceniu śrub, co skutecznie chroni połączenie przed luzowaniem i obróceniem. Zapewnia prawidłowe i trwałe mocowanie koła zamachowego, które przenosi moment obrotowy i stabilizuje pracę jednostki.

Specyfikacja techniczna
Materiał: stal sprężysta
Typ: podkładka odginana zabezpieczająca
Konstrukcja: 6 otworów montażowych, odginane języczki
Montaż: między kołem zamachowym a śrubami mocującymi
Funkcja: blokada śrub koła zamachowego przed samoodkręceniem

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– skuteczne zabezpieczenie śrub koła zamachowego
– odporność na drgania, obciążenia i wysokie temperatury
– prosta konstrukcja i łatwy montaż
– dokładne dopasowanie do fabrycznego koła zamachowego
– zwiększona trwałość połączenia wału korbowego z kołem zamachowym

Porada serwisowa
Przy montażu zawsze stosować nową podkładkę, ponieważ po jednym odgięciu języczków traci elastyczność. Po dokręceniu śrub należy odgiąć języczki na płaskie krawędzie łbów, aby uzyskać pełne zabezpieczenie. Zaleca się również kontrolę momentu dokręcania śrub koła zamachowego.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– luz na kole zamachowym
– metaliczne stuki podczas pracy silnika
– widoczne wyrobienie języczków podkładki
– ślady przesuwania koła zamachowego na piaście

Skutki zaniedbania wymiany
– odkręcenie się koła zamachowego podczas pracy silnika
– uszkodzenie czopa wału korbowego
– ryzyko zniszczenia rozrusznika i obudowy sprzęgła
– poważna awaria jednostki napędowej i wysokie koszty napraw

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE