Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Podkładka odginana koła zamachowego do Ursus C-330, stalowa podkładka zabezpieczająca śruby mocujące koło zamachowe do wału korbowego silnika S-312C, zapobiegająca samoodkręceniu podczas pracy
Opis produktu Podkładka koła zamachowego do Ursus C-330 jest elementem zabezpieczającym śruby mocujące koło zamachowe do wału korbowego silnika S-312C. Wykonana z odpornej na odkształcenia stali sprężystej, umożliwia zagięcie odpowiednich języczków po dokręceniu śrub, co skutecznie chroni połączenie przed luzowaniem i obróceniem. Zapewnia prawidłowe i trwałe mocowanie koła zamachowego, które przenosi moment obrotowy i stabilizuje pracę jednostki.
Specyfikacja techniczna Materiał: stal sprężysta Typ: podkładka odginana zabezpieczająca Konstrukcja: 6 otworów montażowych, odginane języczki Montaż: między kołem zamachowym a śrubami mocującymi Funkcja: blokada śrub koła zamachowego przed samoodkręceniem
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – skuteczne zabezpieczenie śrub koła zamachowego – odporność na drgania, obciążenia i wysokie temperatury – prosta konstrukcja i łatwy montaż – dokładne dopasowanie do fabrycznego koła zamachowego – zwiększona trwałość połączenia wału korbowego z kołem zamachowym
Porada serwisowa Przy montażu zawsze stosować nową podkładkę, ponieważ po jednym odgięciu języczków traci elastyczność. Po dokręceniu śrub należy odgiąć języczki na płaskie krawędzie łbów, aby uzyskać pełne zabezpieczenie. Zaleca się również kontrolę momentu dokręcania śrub koła zamachowego.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – luz na kole zamachowym – metaliczne stuki podczas pracy silnika – widoczne wyrobienie języczków podkładki – ślady przesuwania koła zamachowego na piaście
Skutki zaniedbania wymiany – odkręcenie się koła zamachowego podczas pracy silnika – uszkodzenie czopa wału korbowego – ryzyko zniszczenia rozrusznika i obudowy sprzęgła – poważna awaria jednostki napędowej i wysokie koszty napraw