• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.01kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-143
  • Nr handlowy: 50001350
  • Kod EAN: 5906872014679
  • Drukuj
1,50 zł 1,22 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Podkładka głowicy stalowa wzmacniająca pod nakrętki M16 mocujące głowicę silnika, zapewniająca równomierny docisk i stabilizację połączenia śrubowego w górnej części bloku; pasuje do Ursus C-330

Opis produktu
Podkładka głowicy do Ursus C-330 stosowana jest pod nakrętki mocujące głowicę silnika, aby zapewnić równomierne rozłożenie siły dokręcania oraz ochronę powierzchni głowicy. Wykonana z wysokowytrzymałej stali, ocynkowana dla ochrony przed korozją, gwarantuje trwałość połączenia i poprawną pracę całego układu.

Specyfikacja techniczna
Materiał: stal ocynkowana
Typ: podkładka pod nakrętkę M16
Zastosowanie: mocowanie głowicy, stabilizacja docisku
Średnica wewnętrzna: dopasowana do gwintu M16
Odporność: wysoka odporność na odkształcenia i korozję

Numery katalogowe :
50001350

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– równomierne rozłożenie siły dokręcania nakrętki
– trwała, odporna na odkształcenia stal
– zabezpieczenie powierzchni głowicy przed uszkodzeniem
– odporność na korozję dzięki ocynkowaniu
– pełna zgodność wymiarowa z oryginałem

Porada serwisowa
Podkładki pod nakrętki głowicy powinny być wymieniane podczas każdej regeneracji lub demontażu głowicy. Należy stosować komplet jednakowych podkładek, aby uniknąć nierównomiernego docisku. Po montażu głowicę dokręcać zgodnie z instrukcją – w trzech etapach, odpowiednią kolejnością.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– odciskanie się podkładki w głowicy
– nierówny docisk głowicy
– wycieki płynu chłodzącego lub oleju
– spadek kompresji
– luz pod nakrętką po krótkim czasie pracy

Skutki zaniedbania wymiany
– nieszczelność uszczelki pod głowicą
– przegrzewanie silnika
– mieszanie oleju z płynem chłodzącym
– ryzyko pęknięcia głowicy lub zniszczenia uszczelki
– kosztowna naprawa całego silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE