Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Podkładka głowicy stalowa wzmacniająca pod nakrętki M16 mocujące głowicę silnika, zapewniająca równomierny docisk i stabilizację połączenia śrubowego w górnej części bloku; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Podkładka głowicy do Ursus C-330 stosowana jest pod nakrętki mocujące głowicę silnika, aby zapewnić równomierne rozłożenie siły dokręcania oraz ochronę powierzchni głowicy. Wykonana z wysokowytrzymałej stali, ocynkowana dla ochrony przed korozją, gwarantuje trwałość połączenia i poprawną pracę całego układu.
Specyfikacja techniczna Materiał: stal ocynkowana Typ: podkładka pod nakrętkę M16 Zastosowanie: mocowanie głowicy, stabilizacja docisku Średnica wewnętrzna: dopasowana do gwintu M16 Odporność: wysoka odporność na odkształcenia i korozję
Numery katalogowe : 50001350
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – równomierne rozłożenie siły dokręcania nakrętki – trwała, odporna na odkształcenia stal – zabezpieczenie powierzchni głowicy przed uszkodzeniem – odporność na korozję dzięki ocynkowaniu – pełna zgodność wymiarowa z oryginałem
Porada serwisowa Podkładki pod nakrętki głowicy powinny być wymieniane podczas każdej regeneracji lub demontażu głowicy. Należy stosować komplet jednakowych podkładek, aby uniknąć nierównomiernego docisku. Po montażu głowicę dokręcać zgodnie z instrukcją – w trzech etapach, odpowiednią kolejnością.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – odciskanie się podkładki w głowicy – nierówny docisk głowicy – wycieki płynu chłodzącego lub oleju – spadek kompresji – luz pod nakrętką po krótkim czasie pracy
Skutki zaniedbania wymiany – nieszczelność uszczelki pod głowicą – przegrzewanie silnika – mieszanie oleju z płynem chłodzącym – ryzyko pęknięcia głowicy lub zniszczenia uszczelki – kosztowna naprawa całego silnika