Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Podkładka cierna układu sterowania gazem do ciągnika Ursus C-360 i C-355, stabilizująca pracę dźwigni przepustnicy oraz zapewniająca odpowiedni opór regulacji obrotów silnika w trakcie pracy
Opis produktu: Podkładka cierna gazu to element układu sterowania dźwignią przepustnicy, odpowiedzialny za utrzymanie właściwego oporu podczas regulacji obrotów silnika. Zapobiega samoczynnemu cofaniu się dźwigni, stabilizuje jej pozycję i poprawia komfort pracy operatora. Produkt krajowy wykonany z materiału ciernego o podwyższonej odporności na zużycie.
Specyfikacja techniczna: Materiał: kompozyt cierny Funkcja: ustalanie oporu dźwigni gazu Zastosowanie: układ sterowania przepustnicą Montaż: pomiędzy elementami regulacyjnymi dźwigni gazu
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-355 z silnikiem S-4002, 4 cylindry ciągniki Ursus C-360 z silnikiem S-4003, 4 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – zapewnia stabilną pozycję dźwigni gazu – zwiększona odporność na ścieranie – poprawia płynność regulacji obrotów silnika – zgodność wymiarowa z oryginalnym układem Ursus – szybki i prosty montaż
Porada serwisowa: Podczas wymiany warto oczyścić powierzchnie współpracujące z osadów oraz delikatnie przesmarować elementy metalowe (nie samą podkładkę), aby zapobiec zatarciu mechanizmu. W przypadku nadmiernego luzu należy równocześnie skontrolować nakrętkę regulacyjną gazu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – dźwignia gazu nie utrzymuje ustawionej pozycji – zbyt lekki ruch dźwigni lub brak wyczuwalnego oporu – niestabilne obroty biegu jałowego – ścieranie lub rozwarstwienie podkładki
Skutki zaniedbania wymiany: Zużyta podkładka cierna może prowadzić do niekontrolowanych zmian obrotów silnika, utrudniając pracę z maszynami roboczymi, zwiększając ryzyko gaśnięcia ciągnika lub przegrzewania podczas stałej pracy pod obciążeniem.