SensorMILA to polska marka reprezentująca produkty pomiarowe i aparaturę kontrolną w szerokim tego słowa znaczeniu.
Wśród produktowych zastosowań znajdziemy sensory, czujniki, przełączniki, reduktory, silniczki, wentylatory, mierniki, przekaźniki, rejestratory, wskaźniki, liczniki i wyświetlacze stosowane w motoryzacji, przemyśle i rolnictwie.
SensorMILA promuje się głównie w motoryzacji ale w swojej ofercie posiada także szeroką gamę produktów stosowanych w rolnictwie.
Marka popularna wśród polskich rolników i dobrze zapadająca w pamięć zarówno pod względem precyzji pomiaru, jakości wykonania ale także estetycznym.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu: Czujnik poziomu paliwa (pływak zbiornika 55L) z uszczelką, typ MILA, 3-pinowy, długość ramienia 340 mm, do ciągników Zetor 5211, 6211, 7245 – element układu pomiarowego poziomu paliwa
Opis produktu: Czujnik poziomu paliwa (pływak) przeznaczony do zbiorników o pojemności 55 litrów stosowanych w ciągnikach Zetor serii UR1. Element współpracuje ze wskaźnikiem paliwa na tablicy rozdzielczej, przekazując sygnał o aktualnym poziomie paliwa w zbiorniku. Wykonany z odpornej na korozję stali ocynkowanej i wyposażony w pływak z tworzywa odpornego na działanie olejów i paliw. W komplecie znajduje się uszczelka montażowa.
Specyfikacja techniczna: – Typ: czujnik poziomu paliwa (pływak) – Pojemność zbiornika: 55 L – Napięcie robocze: 12 V – Długość ramienia: ok. 340 mm – Liczba pinów: 3 – Zakres rezystancji: 10–240 ? – Materiał: stal ocynkowana, tworzywo paliwowe – Producent: Sensor MILA – Uszczelka: w zestawie
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Zetor 5011, 5211, 5245, 6011, 6211, 6245, 7011, 7211, 7245 oraz modele pochodne serii UR1
Zalety produktu (charakterystyka): – Dokładny i stabilny pomiar poziomu paliwa – Wysoka odporność na paliwa i czynniki chemiczne – Konstrukcja odporna na korozję i drgania – Kompatybilność z oryginalnymi wskaźnikami Zetor – Prosty montaż i kompletność zestawu (z uszczelką)
Porada serwisowa: Przy montażu nowego czujnika należy dokładnie oczyścić otwór w zbiorniku paliwa i wymienić uszczelkę. Po zamontowaniu sprawdzić szczelność połączenia. Jeśli wskaźnik paliwa pokazuje błędne wartości, zaleca się sprawdzenie masy układu oraz połączeń elektrycznych.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – Wskaźnik paliwa nie reaguje na zmiany poziomu – Niestabilne lub nieprawidłowe wskazania – Wycieki paliwa przy podstawie czujnika – Brak ciągłości w obwodzie czujnika
Skutki zaniedbania wymiany: – Brak kontroli zużycia paliwa w czasie pracy – Ryzyko zatrzymania ciągnika z powodu pustego zbiornika – Możliwość uszkodzenia wskaźnika paliwa lub instalacji elektrycznej – Zagrożenie wyciekiem paliwa i pożarem