Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Płytka oporowa dekompresatora stosowana w ciągnikach Ursus C-330, montowana w obrębie głowicy silnika i układu dźwigni rozruchowej. Odpowiada za właściwe podparcie oraz prowadzenie krzywki i cięgła dekompresatora, zapewniając prawidłowe działanie układu odciążania sprężania podczas rozruchu. Produkt krajowy, wykonany z trwałej stali o wysokiej odporności na ścieranie.
Specyfikacja techniczna - Typ: płytka oporowa układu dekompresatora - Materiał: stal konstrukcyjna - Obróbka: tłoczenie, powierzchnia zabezpieczona powłoką antykorozyjną - Zastosowanie: układ rozruchowy i dekompresacyjny silnika - Montaż: w rejonie głowicy, współpraca z cięgłem i krzywką dekompresatora Numery katalogowe : 50000270 Zastosowanie, pasuje do - Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) - wysoka odporność na odkształcenia dzięki stalowej konstrukcji - precyzyjne podparcie elementów dekompresatora - zgodność wymiarowa z oryginalnym elementem - stabilna praca układu rozruchowego - łatwy montaż w miejsce fabrycznej płytki
Porada serwisowa Przed montażem oczyść powierzchnię styku płytki oraz elementów krzywki i cięgła. Sprawdź, czy nie występują luzy na osiach dźwigni. W przypadku nadmiernego zużycia krzywki zaleca się wymianę całego zespołu, aby zapewnić lekki i pewny rozruch silnika.
Objawy uszkodzenia lub zużycia - utrudniony rozruch silnika z użyciem dekompresatora - wyczuwalne luzy w mechanizmie dźwigniowym - nierówny skok krzywki dekompresatora - metaliczne stuki w rejonie głowicy - widoczne wytarcia lub pęknięcia płytki
Skutki zaniedbania wymiany - nieskuteczne odciążanie sprężania podczas rozruchu - zwiększone obciążenie rozrusznika i akumulatora - możliwość blokowania dźwigni dekompresatora - ryzyko uszkodzenia krzywki i cięgła w układzie rozruchowym