SIMMER to marka reprezentująca produkty uszczelniające takie jak uszczelki czy pierścienie uszczelniające.
SIMMER promuje się głównie w motoryzacji gdzie zajmuje się projektowaniem oraz produkcją części zamiennych z zakresu uszczelnień i systemów kontroli oraz tłumienia wibracji.
W asortymencie przedsiębiorstwa można znaleźć między innymi pierścienie uszczelnienia wału, uszczelki skrzyń biegów i silnikowe, uszczelki płaskie jak i całe systemy silnikowe.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Pierścień uszczelniający O-ring 55x5 to elastyczna uszczelka wykonana z odpornej na oleje gumy NBR. Stosowany jest w układach hydraulicznych, silnikowych oraz przekładniach, gdzie zapewnia skuteczne uszczelnienie połączeń statycznych i ruchomych. Dzięki swojej konstrukcji doskonale dopasowuje się do rowka montażowego, gwarantując szczelność nawet przy wysokim ciśnieniu.
Specyfikacja techniczna – Typ: pierścień uszczelniający O-ring – Wymiar: 55 x 5 mm (średnica wewnętrzna x grubość) – Materiał: NBR – guma olejoodporna – Odporność: oleje, smary, paliwa, umiarkowane temperatury – Kolor: czarny
Numery katalogowe (zamienniki): 974271
Zastosowanie, pasuje do – układy hydrauliczne i smarowania maszyn rolniczych – połączenia gwintowane i kołnierzowe – wybrane elementy ciągników Zetor i maszyn współpracujących (jeśli podasz model, dobiorę dokładnie miejsce zastosowania)
Zalety produktu (charakterystyka) – odporność na działanie olejów i paliw – wysoka elastyczność i szczelność – trwałość w zmiennych warunkach pracy – możliwość stosowania w wielu zastosowaniach serwisowych
Porada serwisowa Przed montażem delikatnie nasmaruj O-ring olejem, aby uniknąć skręcania i uszkodzenia podczas osadzania w gnieździe. Upewnij się, że rowek oraz powierzchnie styku są oczyszczone z zabrudzeń i starego oleju.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju lub płynu hydraulicznego – spłaszczony lub pęknięty przekrój O-ringa – twardnienie gumy pod wpływem temperatury – widoczne ślady przetarć lub nieszczelności
Skutki zaniedbania wymiany – rozszczelnienie układu hydraulicznego lub olejowego – spadek ciśnienia roboczego – ryzyko uszkodzenia podzespołów i kosztownych napraw – potencjalne zatarcie elementów smarowanych