Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Piasta mocująca pompy wtryskowej stalowa do Ursus C-330/C-330M, zapewniająca pewne osadzenie i stabilny napęd pompy wtryskowej na wale silnika S-312C, montowana w przedniej części układu rozrządu Opis produktu Piasta pompy wtryskowej w ciągnikach Ursus C-330/C-330M odpowiada za precyzyjne i stabilne osadzenie pompy wtryskowej na napędzie rozrządu. Wykonana jest z wytrzymałej stali, gwarantując odpowiednią sztywność, trwałość i prawidłowe przeniesienie momentu obrotowego. Element montowany jest na przedniej części silnika i ma kluczowe znaczenie dla właściwego działania układu paliwowego. Specyfikacja techniczna – Typ: piasta napędu pompy wtryskowej – Materiał: stal konstrukcyjna – Mocowanie: otwory gwintowane pod śruby mocujące – Przeznaczenie: stabilne osadzenie koła napędowego pompy wtryskowej – Montaż: przednia część silnika, współpraca z wałkiem napędowym i kołem rozrządu Numery katalogowe: 50004250 Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – solidna, stalowa konstrukcja zwiększająca trwałość – precyzyjne wykonanie powierzchni osadzenia – pewne przeniesienie napędu na pompę wtryskową – idealna zgodność wymiarowa z układem C-330/C-330M – łatwy montaż bez konieczności dopasowywania
Porada serwisowa Przed montażem należy oczyścić powierzchnię wałka oraz sprawdzić stan klina, aby zapewnić prawidłowe osadzenie piasty. Po dokręceniu śrub zaleca się ponowną kontrolę mocowania po kilku godzinach pracy silnika, aby wyeliminować ewentualne poluzowania.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – luz na pompie wtryskowej – nierówna praca silnika powodowana niestabilnym napędem pompy – metaliczne stuki z okolicy rozrządu – widoczne wytarcia lub deformacje powierzchni osadzenia
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko przesunięcia faz wtrysku i niewłaściwej pracy pompy – przyspieszone zużycie elementów rozrządu i pompy wtryskowej – spadek mocy, wzrost spalania i problemy z odpalaniem – możliwość unieruchomienia ciągnika podczas pracy