• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.08kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-208
  • Nr handlowy: 50006590
  • Kod EAN: 5906872015072
  • Drukuj
9,50 zł 7,72 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Odrzutnik przedni wału korbowego stalowy do Ursus C-330/C-330M, odpowiedzialny za odprowadzanie oleju z wału i zabezpieczenie przed wyciekami w przedniej części silnika S-312C
Opis produktu
Odrzutnik przedni wału korbowego stosowany w Ursus C-330/C-330M pełni funkcję ochronną, zapobiegając przedostawaniu się oleju w kierunku uszczelniacza oraz obudowy rozrządu. Dzięki swojej profilowanej, stalowej konstrukcji odrzuca olej rozchlapywany przez pracujący wał, wspierając utrzymanie prawidłowej szczelności układu. Element montowany jest na przedniej części wału korbowego i stanowi istotny element w prawidłowym smarowaniu i zabezpieczeniu silnika.

Specyfikacja techniczna
– Typ: odrzutnik oleju wału korbowego (przedni)
– Materiał: stal tłoczona
– Montaż: przednia część wału korbowego silnika S-312C
– Funkcja: odprowadzanie oleju i ochrona uszczelnienia przed wyciekami
– Konstrukcja: profilowana czasza odrzutowa

Numery katalogowe:
50006590

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wytrzymała konstrukcja odporna na odkształcenia
– skuteczna ochrona przed wyciekami oleju z przedniej części silnika
– idealne dopasowanie do wału korbowego C-330/C-330M
– poprawa szczelności układu smarowania
– prosta i szybka instalacja

Porada serwisowa
Podczas montażu odrzutnika należy upewnić się, że powierzchnia wału jest czysta i wolna od uszkodzeń. Zaleca się jednocześnie sprawdzić stan uszczelniacza oraz poprawność jego osadzenia. Po uruchomieniu silnika warto skontrolować obszar przy kole pasowym pod kątem ewentualnych wycieków.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– ślady oleju w okolicy przedniej pokrywy rozrządu
– wycieki spod koła pasowego
– nadmierne zabrudzenia olejowe w komorze silnika
– niska skuteczność uszczelnienia mimo wymiany simmeringu

Skutki zaniedbania wymiany
– zwiększone wycieki oleju z przedniej części silnika
– ryzyko niedostatecznego smarowania i przyspieszonego zużycia elementów rozrządu
– zanieczyszczanie silnika i podzespołów osprzętu
– możliwość uszkodzenia uszczelniacza i konieczność demontażu rozrządu

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE