Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Odrzutnik przedni wału korbowego stalowy do Ursus C-330/C-330M, odpowiedzialny za odprowadzanie oleju z wału i zabezpieczenie przed wyciekami w przedniej części silnika S-312C Opis produktu Odrzutnik przedni wału korbowego stosowany w Ursus C-330/C-330M pełni funkcję ochronną, zapobiegając przedostawaniu się oleju w kierunku uszczelniacza oraz obudowy rozrządu. Dzięki swojej profilowanej, stalowej konstrukcji odrzuca olej rozchlapywany przez pracujący wał, wspierając utrzymanie prawidłowej szczelności układu. Element montowany jest na przedniej części wału korbowego i stanowi istotny element w prawidłowym smarowaniu i zabezpieczeniu silnika.
Specyfikacja techniczna – Typ: odrzutnik oleju wału korbowego (przedni) – Materiał: stal tłoczona – Montaż: przednia część wału korbowego silnika S-312C – Funkcja: odprowadzanie oleju i ochrona uszczelnienia przed wyciekami – Konstrukcja: profilowana czasza odrzutowa
Numery katalogowe: 50006590
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wytrzymała konstrukcja odporna na odkształcenia – skuteczna ochrona przed wyciekami oleju z przedniej części silnika – idealne dopasowanie do wału korbowego C-330/C-330M – poprawa szczelności układu smarowania – prosta i szybka instalacja
Porada serwisowa Podczas montażu odrzutnika należy upewnić się, że powierzchnia wału jest czysta i wolna od uszkodzeń. Zaleca się jednocześnie sprawdzić stan uszczelniacza oraz poprawność jego osadzenia. Po uruchomieniu silnika warto skontrolować obszar przy kole pasowym pod kątem ewentualnych wycieków.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – ślady oleju w okolicy przedniej pokrywy rozrządu – wycieki spod koła pasowego – nadmierne zabrudzenia olejowe w komorze silnika – niska skuteczność uszczelnienia mimo wymiany simmeringu
Skutki zaniedbania wymiany – zwiększone wycieki oleju z przedniej części silnika – ryzyko niedostatecznego smarowania i przyspieszonego zużycia elementów rozrządu – zanieczyszczanie silnika i podzespołów osprzętu – możliwość uszkodzenia uszczelniacza i konieczność demontażu rozrządu