APARTS swoim klientom oferuje różnego rodzaju produkty z zakresu technicznego zaopatrzenia rolnictwa w szerokim tego słowa znaczeniu.
Reprezentując wyselekcjonowaną sieć fabryk i mniejszych zakładów produkcyjnych z wielu regionów świata, APARTS dał podwaliny obecnej obecności tejże grupy producenckiej na polskim rynku.
APARTS jest polską marką, powstałą na początku 2019 roku w Warszawie, mającą duże doświadczenie w branży, skupiającą pod swoim szyldem następujące działy:
- technikę rolniczą
- technikę motoryzacyjną
- dobra użytkowe i techniczne wyposażenie gospodarstw
Technika rolnicza to obecnie największy dział w grupie APARTS a swoją, obecnie bardzo mocną pozycję w branży zawdzięcza przede wszystkim innowacyjności w kreowaniu jakości swoich produktów - produktów istniejących już na rynku od wielu lat, patrząc wstecz, ale bez wyraźnego stabilnego poziomu jakości i powtarzalności.
Dosięganie najwyższych standardów jakości produktów z uwzględnieniem surowych reguł selekcji zakładów produkcyjnych stało się istotnym motorem wzrostu znaczenia marki APARTS.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Odpowietrznik oleju pokrywy głowicy silnika zapewniający prawidłową wentylację skrzyni korbowej i ograniczenie nadciśnienia, montowany w pokrywie zaworów w ciągniku Ursus C-330/C-330M
Opis produktu Odpowietrznik oleju pokrywy głowicy to element układu odpowietrzania skrzyni korbowej, instalowany w pokrywie zaworów w górnej części silnika. Stabilizuje ciśnienie wewnętrzne, ogranicza wycieki oleju oraz odprowadza opary. Wykonany z odpornego na temperaturę metalu i tworzywa, co zapewnia jego długą żywotność.
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na temperaturę i olej – prawidłowa stabilizacja ciśnienia w silniku – dopasowanie zgodne z oryginalną pokrywą zaworów – trwała konstrukcja metalowo-tworzywowa – szybki i prosty montaż
Porada serwisowa Przed montażem dokładnie oczyść otwór w pokrywie zaworów, aby zapewnić swobodny przepływ powietrza. Co 200–300 mth zaleca się czyszczenie odpowietrznika z nagromadzonych osadów olejowych.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju z okolic pokrywy zaworów – nadmierne dymienie z odmy – wzrost ciśnienia w skrzyni korbowej – pęknięcia lub zatkanie odpowietrznika
Skutki zaniedbania wymiany – wypychanie uszczelek i wycieki oleju – przyspieszone zużycie elementów silnika – przedostawanie się oparów oleju do układu dolotowego – możliwość zabrudzenia filtra powietrza olejem