Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Obudowa termostatu układu chłodzenia Ursus C-330, aluminiowa z króćcami przyłączeniowymi do przewodów wodnych, element montowany na głowicy silnika S-312C zapewniający prawidłowy obieg cieczy chłodzącej
Opis produktu: Obudowa termostatu do Ursus C-330 pełni kluczową rolę w układzie chłodzenia, kierując przepływem cieczy oraz utrzymując właściwą temperaturę pracy silnika S-312C. Wykonana z lekkiego i odpornego odlewu aluminiowego, zapewnia szczelność i stabilne mocowanie termostatu oraz przewodów wodnych.
Specyfikacja techniczna: – Typ: obudowa termostatu – Materiał: odlew aluminiowy – Montaż: na głowicy silnika, połączenia z przewodami układu chłodzenia – Króćce: pod węże cieczy chłodzącej – Wersja: produkt krajowy
Numery katalogowe: 50002230
Zastosowanie, pasuje do: ?? ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ?? Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – odporna na korozję konstrukcja aluminiowa – pewne i szczelne mocowanie termostatu – precyzyjne odlewanie zapewniające dopasowanie 1:1 – długotrwała odporność na temperaturę i ciśnienie – idealna współpraca z układem chłodzenia C-330
Porada serwisowa: Przed montażem oczyścić powierzchnię przylegania na głowicy oraz zastosować nową uszczelkę obudowy. Sprawdzić stan przewodów wodnych i opasek zaciskowych. Po uruchomieniu silnika odpowietrzyć układ chłodzenia i skontrolować szczelność.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki cieczy chłodzącej w okolicy termostatu – przegrzewanie silnika – nierówny przepływ płynu w układzie chłodzenia – korozja lub pęknięcia obudowy
Skutki zaniedbania wymiany: – częste przegrzewanie jednostki napędowej – uszkodzenie uszczelki pod głowicą – ryzyko zatarcia silnika – spadek wydajności chłodzenia prowadzący do kosztownych napraw