Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Obudowa rozrządu aluminiowa do Ursus C-330, przednia obudowa silnika S-312C osłaniająca i stabilizująca koła zębate rozrządu oraz zapewniająca właściwe prowadzenie wałka rozrządu i pompy wtryskowej
Opis produktu Obudowa rozrządu do Ursus C-330 jest kluczowym elementem przedniej części silnika S-312C, odpowiedzialnym za ochronę oraz stabilne osadzenie kół zębatych rozrządu. Konstrukcja z wytrzymałego odlewu aluminiowego zapewnia sztywność, odporność na drgania i precyzyjne pozycjonowanie wałka rozrządu, pompy wtryskowej oraz wału korbowego. Obudowa stanowi podstawę montażową dla uszczelnień, pokrywy i elementów sterujących układem rozrządu.
Specyfikacja techniczna Materiał: odlew aluminiowy Mocowanie: wielopunktowe do bloku silnika S-312C Funkcja: osłona i prowadzenie układu rozrządu Konstrukcja: otwory montażowe dla wałka rozrządu, pompy wtryskowej i pokrywy rozrządu Zastosowanie: przednia obudowa silnika
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na odkształcenia dzięki aluminiowej konstrukcji – precyzyjne dopasowanie do bloku i pozostałych elementów rozrządu – skuteczna ochrona kół zębatych przed zanieczyszczeniami – stabilne osadzenie wałka rozrządu i pompy wtryskowej – długa żywotność i pewność pracy układu
Porada serwisowa Przed montażem obudowy należy dokładnie oczyścić powierzchnie styku i sprawdzić stan uszczelek oraz prowadnic. Ważne jest równomierne dokręcanie śrub mocujących. Po złożeniu układu warto skontrolować szczelność oraz prawidłowe ustawienie znaków rozrządu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju z przedniej części silnika – hałas lub luzy w obrębie kół rozrządu – uszkodzone gniazda łożyskowania wałka rozrządu – pęknięcia obudowy lub odkształcenia
Skutki zaniedbania wymiany – niewłaściwa praca układu rozrządu – przyspieszone zużycie kół zębatych i wałka rozrządu – ryzyko rozszczelnienia silnika i utraty oleju – możliwość poważnej awarii jednostki napędowej