• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 2kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-239
  • Nr handlowy: 50102280
  • Kod EAN: 5906872015201
  • Drukuj
292,00 zł 237,40 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Obudowa rozrządu aluminiowa do Ursus C-330, przednia obudowa silnika S-312C osłaniająca i stabilizująca koła zębate rozrządu oraz zapewniająca właściwe prowadzenie wałka rozrządu i pompy wtryskowej

Opis produktu
Obudowa rozrządu do Ursus C-330 jest kluczowym elementem przedniej części silnika S-312C, odpowiedzialnym za ochronę oraz stabilne osadzenie kół zębatych rozrządu. Konstrukcja z wytrzymałego odlewu aluminiowego zapewnia sztywność, odporność na drgania i precyzyjne pozycjonowanie wałka rozrządu, pompy wtryskowej oraz wału korbowego. Obudowa stanowi podstawę montażową dla uszczelnień, pokrywy i elementów sterujących układem rozrządu.

Specyfikacja techniczna
Materiał: odlew aluminiowy
Mocowanie: wielopunktowe do bloku silnika S-312C
Funkcja: osłona i prowadzenie układu rozrządu
Konstrukcja: otwory montażowe dla wałka rozrządu, pompy wtryskowej i pokrywy rozrządu
Zastosowanie: przednia obudowa silnika

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka odporność na odkształcenia dzięki aluminiowej konstrukcji
– precyzyjne dopasowanie do bloku i pozostałych elementów rozrządu
– skuteczna ochrona kół zębatych przed zanieczyszczeniami
– stabilne osadzenie wałka rozrządu i pompy wtryskowej
– długa żywotność i pewność pracy układu

Porada serwisowa
Przed montażem obudowy należy dokładnie oczyścić powierzchnie styku i sprawdzić stan uszczelek oraz prowadnic. Ważne jest równomierne dokręcanie śrub mocujących. Po złożeniu układu warto skontrolować szczelność oraz prawidłowe ustawienie znaków rozrządu.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– wycieki oleju z przedniej części silnika
– hałas lub luzy w obrębie kół rozrządu
– uszkodzone gniazda łożyskowania wałka rozrządu
– pęknięcia obudowy lub odkształcenia

Skutki zaniedbania wymiany
– niewłaściwa praca układu rozrządu
– przyspieszone zużycie kół zębatych i wałka rozrządu
– ryzyko rozszczelnienia silnika i utraty oleju
– możliwość poważnej awarii jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE