MAGNETO POWER jest marką znaną wśród producentów alternatorów i rozruszników do pojazdów rolniczych i samochodów osobowych.
Firma, powstała na początku lat 90-tych XX wieku posiadając wówczas zakład produkcyjny ok. 1000 m2 i dysponując zdolnością produkcyjną rzędu 70 tys. sztuk, w ciągu kolejnych dwóch dekad zwiększyła swoją powierzchnię do 35 tys. m2 i rozszerzyła swoją produkcję roczną do ponad 450 tys. sztuk.
Powstałe nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe, pozwoliło błyskotliwie się rozwijać na przestrzeni ostatnich lat podążając za potrzebami rynków motoryzacyjnych, tak by zaoferować już ponad 300 rodzajów wysokiej jakości rozruszników i alternatorów.
MAGNETO POWER w Europie znana jest głównie w Europie Centralnej i Wschodniej a także w Rosji.
Opis produktu
Opis produktu
Napęd zębnika rozrusznika z reduktorem 10 zębów do Massey Ferguson MF-2812 i MF-3512, odpowiedzialny za przeniesienie momentu z rozrusznika na wieniec koła zamachowego, montaż w przekładni rozrusznika
Opis produktu Napęd zębnika rozrusznika 10-zębowy przeznaczony do rozruszników reduktorowych stosowanych w ciągnikach Massey Ferguson. Element odpowiada za chwilowe zazębienie z wieńcem koła zamachowego i przekazanie momentu rozruchowego z silnika elektrycznego. Wyposażony w przekładnię redukcyjną poprawiającą skuteczność rozruchu i zmniejszającą obciążenie rozrusznika.
Specyfikacja techniczna Liczba zębów: 10 Typ: napęd zębnika z reduktorem Rodzaj rozrusznika: reduktorowy Montaż: w przekładni czołowej rozrusznika Funkcja: przeniesienie napędu na wieniec koła zamachowego podczas rozruchu
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Massey Ferguson MF-2812 z silnikiem Perkins AD3.152, 3 cylindry ciągniki Massey Ferguson MF-3512 z silnikiem Perkins AD3.152UR, 3 cylindry wersje eksportowe – zgodność OEM
Zalety produktu (charakterystyka) – pewne zazębienie z wieńcem koła zamachowego – wzmocniona przekładnia redukcyjna zwiększająca siłę rozruchową – wysoka odporność na zużycie i obciążenia udarowe – stabilna praca w niskich temperaturach – pełna zgodność wymiarowa z rozrusznikami reduktorowymi MF
Porada serwisowa Przed montażem sprawdź stan wieńca koła zamachowego – uszkodzone zęby powodują szybkie zużycie napędu. Po instalacji nasmaruj prowadzenie zębnika cienką warstwą smaru grafitowego. Upewnij się, że rozrusznik jest prawidłowo osiowany względem silnika.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – zgrzyty podczas rozruchu – brak zazębienia z wieńcem koła zamachowego – ślizganie się napędu lub brak przeniesienia momentu – głośna praca rozrusznika – widoczne wykruszenia zębów
Skutki zaniedbania wymiany – uszkodzenie wieńca koła zamachowego – trudności z uruchomieniem silnika – przeciążenie i spalenie rozrusznika – ryzyko unieruchomienia ciągnika w trakcie pracy