Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu: Nakrętka szpilki klawiatury zaworowej M8, stal ocynkowana, mocująca pokrywę głowicy i klawiaturę zaworową, precyzyjnie gwintowana, produkt krajowy; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M
Opis produktu: Nakrętka szpilki klawiatury zaworowej stosowana jest w górnej części silnika do mocowania klawiatury zaworowej oraz pokrywy głowicy. Utrzymuje prawidłowe naprężenie połączenia i zapewnia szczelność układu zaworowego. Wykonana z wysokiej jakości stali ocynkowanej, odpornej na korozję i wysoką temperaturę. Produkt krajowy – gwarancja precyzji wykonania i zgodności z oryginałem.
Specyfikacja techniczna: – Gwint: M8 – Klucz: 12 mm – Wysokość: 8 mm – Materiał: stal ocynkowana galwanicznie – Typ: nakrętka sześciokątna – Przeznaczenie: mocowanie klawiatury zaworowej i pokrywy głowicy
Numery katalogowe: 54230322, 50001240
Zastosowanie, pasuje do: – ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry – ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – precyzyjny gwint zapewniający pewne mocowanie – odporność na korozję dzięki powłoce ocynkowanej – zgodność wymiarowa z oryginałem – trwałość nawet przy wysokich temperaturach silnika – produkt krajowy – wysoka jakość wykonania
Porada serwisowa: Przy montażu zaleca się dokręcanie z momentem 15–18 Nm, z równomiernym dociskiem klawiatury zaworowej. Po pierwszym uruchomieniu silnika sprawdzić ponownie moment dokręcenia po ostygnięciu jednostki.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – luzowanie pokrywy głowicy – wycieki oleju spod pokrywy zaworów – hałas zaworowy lub drgania klawiatury – odkształcenie lub zużycie gwintu
Skutki zaniedbania wymiany: – utrata szczelności układu zaworowego – zwiększony hałas pracy silnika – ryzyko uszkodzenia szpilek lub klawiatury zaworowej – nieszczelności i spadek ciśnienia oleju w górnej części silnika