Nakrętka szpilki klawiatury do C-330 54230322, 50001240 Produkt krajowy

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.022kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-403
  • Nr handlowy: 54230322, 5000124
  • Kod EAN: 5906872015782
  • Drukuj
5,00 zł 4,07 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Nazwa produktu:
Nakrętka szpilki klawiatury zaworowej M8, stal ocynkowana, mocująca pokrywę głowicy i klawiaturę zaworową, precyzyjnie gwintowana, produkt krajowy; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M

Opis produktu:
Nakrętka szpilki klawiatury zaworowej stosowana jest w górnej części silnika do mocowania klawiatury zaworowej oraz pokrywy głowicy. Utrzymuje prawidłowe naprężenie połączenia i zapewnia szczelność układu zaworowego. Wykonana z wysokiej jakości stali ocynkowanej, odpornej na korozję i wysoką temperaturę. Produkt krajowy – gwarancja precyzji wykonania i zgodności z oryginałem.

Specyfikacja techniczna:
– Gwint: M8
– Klucz: 12 mm
– Wysokość: 8 mm
– Materiał: stal ocynkowana galwanicznie
– Typ: nakrętka sześciokątna
– Przeznaczenie: mocowanie klawiatury zaworowej i pokrywy głowicy

Numery katalogowe:
54230322, 50001240

Zastosowanie, pasuje do:
– ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
– ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka):
– precyzyjny gwint zapewniający pewne mocowanie
– odporność na korozję dzięki powłoce ocynkowanej
– zgodność wymiarowa z oryginałem
– trwałość nawet przy wysokich temperaturach silnika
– produkt krajowy – wysoka jakość wykonania

Porada serwisowa:
Przy montażu zaleca się dokręcanie z momentem 15–18 Nm, z równomiernym dociskiem klawiatury zaworowej. Po pierwszym uruchomieniu silnika sprawdzić ponownie moment dokręcenia po ostygnięciu jednostki.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– luzowanie pokrywy głowicy
– wycieki oleju spod pokrywy zaworów
– hałas zaworowy lub drgania klawiatury
– odkształcenie lub zużycie gwintu

Skutki zaniedbania wymiany:
– utrata szczelności układu zaworowego
– zwiększony hałas pracy silnika
– ryzyko uszkodzenia szpilek lub klawiatury zaworowej
– nieszczelności i spadek ciśnienia oleju w górnej części silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE