• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.021kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CB30-064
  • Nr handlowy: 50535420
  • Kod EAN: 5906872033519
  • Drukuj
6,00 zł 4,88 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Nazwa produktu:
Nakrętka rzymska regulacji gazu do układu sterowania dźwignią przepustnicy w ciągnikach Ursus C-355, C-360 i C-360-3P, umożliwiająca precyzyjne ustawienie długości cięgna oraz płynną regulację obrotów silnika

Opis produktu:
Nakrętka rzymska regulacji gazu to element układu sterowania, który umożliwia dokładne ustawienie długości cięgna i precyzyjne działanie dźwigni gazu w ciągnikach Ursus. Ułatwia płynne sterowanie przepustnicą oraz eliminuje luzy powstające w mechanizmie gazu. Produkt krajowy, wykonany z wytrzymałej, ocynkowanej stali odpornej na korozję.

Specyfikacja techniczna:
Materiał: stal ocynkowana
Funkcja: regulacja długości cięgna sterującego
Typ elementu: nakrętka rzymska, sześciokątna
Zastosowanie: układ sterowania gazem, regulacja pracy dźwigni

Numery katalogowe (zamienniki):
(zamienniki): 50535420

Zastosowanie, pasuje do:
ciągniki Ursus C-355 z silnikiem S-4002, 4 cylindry
ciągniki Ursus C-360 z silnikiem S-4003, 4 cylindry
ciągniki Ursus C-360-3P z silnikiem Perkins AD3.152, 3 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka):
– umożliwia precyzyjną regulację cięgna gazu
– wykonanie z odpornej na korozję stali
– stabilna praca bez luzów
– zgodność wymiarowa z oryginalnym układem Ursus
– szybki i łatwy montaż

Porada serwisowa:
Przed montażem warto przesmarować gwint cienką warstwą smaru grafitowego, aby zapobiec zapiekaniu. Po regulacji należy upewnić się, że nakrętka nie cofa się podczas pracy – zalecane jest lekkie skontrowanie końcówek cięgna.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– narastające luzy w mechanizmie gazu
– brak możliwości precyzyjnej regulacji obrotów
– ciężka praca dźwigni lub opóźniona reakcja na gaz
– wyrobiony lub zardzewiały gwint

Skutki zaniedbania wymiany:
Zużyta nakrętka rzymska może prowadzić do nieprawidłowej regulacji obrotów, trudności w utrzymaniu stabilnej pracy silnika oraz zwiększonego zużycia elementów cięgna, co może skutkować awarią układu sterowania gazem.

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE