Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu: Nakrętka rzymska regulacji gazu do układu sterowania dźwignią przepustnicy w ciągnikach Ursus C-355, C-360 i C-360-3P, umożliwiająca precyzyjne ustawienie długości cięgna oraz płynną regulację obrotów silnika
Opis produktu: Nakrętka rzymska regulacji gazu to element układu sterowania, który umożliwia dokładne ustawienie długości cięgna i precyzyjne działanie dźwigni gazu w ciągnikach Ursus. Ułatwia płynne sterowanie przepustnicą oraz eliminuje luzy powstające w mechanizmie gazu. Produkt krajowy, wykonany z wytrzymałej, ocynkowanej stali odpornej na korozję.
Specyfikacja techniczna: Materiał: stal ocynkowana Funkcja: regulacja długości cięgna sterującego Typ elementu: nakrętka rzymska, sześciokątna Zastosowanie: układ sterowania gazem, regulacja pracy dźwigni
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-355 z silnikiem S-4002, 4 cylindry ciągniki Ursus C-360 z silnikiem S-4003, 4 cylindry ciągniki Ursus C-360-3P z silnikiem Perkins AD3.152, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – umożliwia precyzyjną regulację cięgna gazu – wykonanie z odpornej na korozję stali – stabilna praca bez luzów – zgodność wymiarowa z oryginalnym układem Ursus – szybki i łatwy montaż
Porada serwisowa: Przed montażem warto przesmarować gwint cienką warstwą smaru grafitowego, aby zapobiec zapiekaniu. Po regulacji należy upewnić się, że nakrętka nie cofa się podczas pracy – zalecane jest lekkie skontrowanie końcówek cięgna.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – narastające luzy w mechanizmie gazu – brak możliwości precyzyjnej regulacji obrotów – ciężka praca dźwigni lub opóźniona reakcja na gaz – wyrobiony lub zardzewiały gwint
Skutki zaniedbania wymiany: Zużyta nakrętka rzymska może prowadzić do nieprawidłowej regulacji obrotów, trudności w utrzymaniu stabilnej pracy silnika oraz zwiększonego zużycia elementów cięgna, co może skutkować awarią układu sterowania gazem.