Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Nakrętka regulacji luzu zaworowego M8x0,75 do precyzyjnego ustawiania pracy popychaczy i dźwigienek w głowicy silnika; element regulacyjny montowany w ciągnikach Ursus C-330/C-330M, produkt krajowy Opis produktu Nakrętka regulacji luzu zaworowego M8x0,75 odpowiada za precyzyjne ustawienie pracy zaworów w głowicy silnika, zapewniając ich prawidłowe otwieranie i zamykanie. Wykonana jako produkt krajowy z wysokiej jakości stali, gwarantuje trwałość oraz stabilną regulację układu rozrządu. Specyfikacja techniczna – Typ: nakrętka regulacji zaworów – Gwint: M8x0,75 – Funkcja: regulacja luzów zaworowych na popychaczach – Materiał: stal utwardzana, ocynkowana – Montaż: na śrubie regulacyjnej dźwigienki zaworowej w głowicy
Numery katalogowe 50102850, 50001220
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – precyzyjny gwint M8x0,75 zapewniający stabilną regulację – odporność na odkształcenia i wysokie temperatury – wzmocniona konstrukcja, produkt krajowy – pełna zgodność wymiarowa z oryginałem – trwała ochrona antykorozyjna
Porada serwisowa Podczas regulacji zaworów należy stosować odpowiedni moment dokręcania, aby nie uszkodzić gwintu. Po ustawieniu luzu zaworowego warto skontrolować pozycję nakrętki po kilku godzinach pracy silnika.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – trudność w utrzymaniu prawidłowego luzu zaworowego – stukot w górnej części silnika – luzujące się dźwigienki zaworowe – niestabilna praca silnika na wolnych obrotach
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko wypalenia gniazd lub zaworów – zwiększone zużycie popychaczy i dźwigienek – pogorszenie osiągów silnika i trudności z rozruchem – możliwość poważnego uszkodzenia głowicy