• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.042kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-344
  • Nr handlowy: 50000530
  • Kod EAN: 5906872015539
  • Drukuj
4,50 zł 3,66 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Nakrętka wysoka głowicy silnika Ursus C-330, gwint M16x1,5, stalowa utwardzana do śrub mocujących głowicę w jednostce S-312C, element zapewniający prawidłowy docisk i szczelność połączenia głowicy z blokiem
Opis produktu:
Nakrętka wysoka głowicy do Ursus C-330 stosowana jest do mocowania głowicy silnika S-312C na śrubach M16. Jej zwiększona wysokość zapewnia większą powierzchnię gwintu, co poprawia siłę i trwałość połączenia. Wykonana z utwardzanej stali, odporna na obciążenia cieplne i mechaniczne, gwarantuje szczelność układu spalania.
Specyfikacja techniczna:
– Typ: nakrętka wysoka głowicy
– Gwint: M16x1,5
– Materiał: stal utwardzana
– Zastosowanie: mocowanie głowicy silnika
– Wersja: produkt krajowy
Numery katalogowe:
50000530
Zastosowanie, pasuje do:
?? ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
?? Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka):
– wysoka wytrzymałość gwintu dzięki zwiększonej wysokości
– odporność na temperaturę i obciążenia w silniku
– pewny docisk głowicy zapewniający szczelność
– zgodność wymiarowa 1:1 z oryginałem
– trwałość w długotrwałej eksploatacji

Porada serwisowa:
Przy montażu zaleca się stosować komplet nowych nakrętek oraz śrub głowicy. Dokręcać zgodnie z kolejnością i momentem podanym w instrukcji silnika. Po pierwszych godzinach pracy zaleca się ponowne sprawdzenie momentu dokręcenia.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– utrata szczelności pod głowicą
– wycieki płynu chłodzącego lub oleju
– spadek kompresji silnika
– nierówna praca jednostki napędowej

Skutki zaniedbania wymiany:
– przegrzewanie silnika
– przedmuchy gazów spalinowych do układu chłodzenia
– ryzyko uszkodzenia uszczelki i samej głowicy
– kosztowna awaria układu spalania

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE