Nakrętka głowicy niska M16x1,5-g8do c-330 50000530, 54230329 Produkt krajowy

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.029kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-119
  • Nr handlowy: 50000530, 54230329
  • Kod EAN: 5906872014525
  • Drukuj
2,00 zł 1,63 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Nakrętka głowicy niska M16x1,5 g8, stalowa, stosowana do mocowania głowicy do bloku silnika z użyciem szpilek M16, zapewniająca prawidłowy docisk i szczelność układu; pasuje do Ursus C-330

Opis produktu
Niska nakrętka głowicy M16x1,5 g8 przeznaczona jest do mocowania głowicy silnika w ciągnikach Ursus C-330. Odpowiada za uzyskanie właściwego docisku uszczelki głowicy, stabilne połączenie z blokiem oraz utrzymanie szczelności komory spalania. Wykonana jest z wytrzymałej stali o podwyższonej twardości, odpornej na wysokie temperatury i obciążenia dynamiczne.

Specyfikacja techniczna
Gwint: M16x1,5
Wysokość: niska
Klasa materiałowa: g8
Materiał: stal konstrukcyjna hartowana
Zastosowanie: mocowanie głowicy do bloku silnika
Cechy: wysoka odporność na rozciąganie, stabilny docisk, trwała praca pod obciążeniem

Numery katalogowe :
50000530, 54230329

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka wytrzymałość i odporność na temperaturę
– precyzyjny gwint zapewniający pewny docisk głowicy
– stabilność połączenia nawet przy długotrwałej pracy
– zgodność wymiarowa z oryginalnym układem
– odporność na korozję i odkształcenia

Porada serwisowa
Przy montażu należy stosować odpowiedni moment dokręcania zgodnie z instrukcją serwisową oraz sprawdzić stan gwintów szpilek. Zaleca się wymianę nakrętek na nowe przy każdej wymianie uszczelki głowicy, aby zapewnić równomierny i właściwy docisk.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– luz na mocowaniu głowicy
– wycieki płynu chłodniczego lub oleju przy styku głowicy
– spadek kompresji
– przedmuchy spalin
– wyrobiony lub uszkodzony gwint

Skutki zaniedbania wymiany
– nieszczelność komory spalania
– przegrzewanie silnika
– możliwość uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy
– spadek mocy i zwiększone spalanie
– ryzyko poważnej awarii wymagającej remontu silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE