Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Nakrętka głowicy niska M16x1,5 g8, stalowa, stosowana do mocowania głowicy do bloku silnika z użyciem szpilek M16, zapewniająca prawidłowy docisk i szczelność układu; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Niska nakrętka głowicy M16x1,5 g8 przeznaczona jest do mocowania głowicy silnika w ciągnikach Ursus C-330. Odpowiada za uzyskanie właściwego docisku uszczelki głowicy, stabilne połączenie z blokiem oraz utrzymanie szczelności komory spalania. Wykonana jest z wytrzymałej stali o podwyższonej twardości, odpornej na wysokie temperatury i obciążenia dynamiczne.
Specyfikacja techniczna Gwint: M16x1,5 Wysokość: niska Klasa materiałowa: g8 Materiał: stal konstrukcyjna hartowana Zastosowanie: mocowanie głowicy do bloku silnika Cechy: wysoka odporność na rozciąganie, stabilny docisk, trwała praca pod obciążeniem
Numery katalogowe : 50000530, 54230329
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka wytrzymałość i odporność na temperaturę – precyzyjny gwint zapewniający pewny docisk głowicy – stabilność połączenia nawet przy długotrwałej pracy – zgodność wymiarowa z oryginalnym układem – odporność na korozję i odkształcenia
Porada serwisowa Przy montażu należy stosować odpowiedni moment dokręcania zgodnie z instrukcją serwisową oraz sprawdzić stan gwintów szpilek. Zaleca się wymianę nakrętek na nowe przy każdej wymianie uszczelki głowicy, aby zapewnić równomierny i właściwy docisk.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – luz na mocowaniu głowicy – wycieki płynu chłodniczego lub oleju przy styku głowicy – spadek kompresji – przedmuchy spalin – wyrobiony lub uszkodzony gwint
Skutki zaniedbania wymiany – nieszczelność komory spalania – przegrzewanie silnika – możliwość uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy – spadek mocy i zwiększone spalanie – ryzyko poważnej awarii wymagającej remontu silnika